Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:03:01 GMT

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۳۵۴۹

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد - ایرنا- استاندار خراسان رضوی روز شنبه در برنامه دیدار چهره‌ به چهره با شهروندان به بررسی درخواستها و حل مشکلات آنها پرداخت. یعقوبعلی نظری در برنامه ملاقات مردمی در محل استانداری پس از گفتگو با مراجعان دستورات لازم را برای پاسخگویی فوری درخواستهای آنان، به مدیران مرتبط ابلاغ نمود. تامین مسکن، معیشت، درمان و اشتغال موضوع عمده مشکلات طرح شده از سوی مردم با استاندار خراسان رضوی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه ارتباط مستقیم استاندار خراسان رضوی با شهروندان شنبه هر هفته اجرا می‌شود. این فرصت ارتباط مردمی با استاندار خراسان رضوی بطور یک هفته در میان از طریق سامانه تلفنی سامد و یا ملاقات حضوری شهروندان با وی بدون وقفه در دسترس عموم مردم قرار دارد.  

مشهد - دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افتتاح سامانه جامع نظارت و رسیدگی به شکایات این دانشگاه طی مراسمی با حضور دکتر سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر و ادامه داد: این سامانه به منظور تسهیل و ارتقا بازرسیها، نظارتها و رسیدگی به شکایات مردم طراحی و اجرا شده است. دسترسی حداکثری مدیران حوزه درمان به داشبورد اطلاعاتی جامع در خصوص مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد جهت بررسی برخط کیفیت خدمات‌رسانی به مردم از کارکردهای مهم این سامانه است. دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۱۵ شبکه بهداشت و درمان، هفت دانشکده،  ۴۶ مرکز تحقیقاتی و ۲۳ بیمارستان را زیر پوشش دارد.

 مشهد - مدیر حوزه برنامه بودجه و ارزیابی عملکرد واحد مشهد دانشگاه آزاد اسلامی از اجرای ارزشیابی جامع مکانیزه کارکنان این مرکز آموزش عالی در بازه‌های شش ماهه خبر و ادامه داد: سامانه ارزشیابی که سالیان متمادی به صورت کاغذی، سنتی و صرفا بر اساس نظر مدیران حوزه‌های مختلف انجام می‌شد از بهمن ماه جاری با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی زیر پوشش شبکه اینترنت قرار گرفت. حسن احمدی افزود: بر این اساس ارزشیابی کاملا محرمان از این پس در چهار سطح ارزشیابی مسوول مستقیم از کارمندان، ارزشیابی کارمندتن توسط مسوول غیرمستقیم ، ارزشیابی کارمندان از مسوولان و ارزشیابی کارمندان از کارمندان صورت می‌گیرد. نظام پاداش واحد مشهد دانشگاه آزاد شامل "کارآیی، حق جذب، کارمند نمونه، ارتقاء و موارد مشابه نیز از طریق نتایج سامانه جامع مکانیزه اعمال خواهد شد. دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان رضوی حدود هزار و ۶۰۰ کارمند دارد. 

مشهد - فرماندار بینالود (طرقبه، شاندیز) از کاهش ۶۰ درصدی فوتی‌های سوانح جاده‌ای این شهرستان درمقایسه با سال قبل خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این وضعیت تا پایان سال حفظ شده و بهبود یابد. به‌گزارش روز شنبه روابط‌عمومی فرمانداری طرقبه شاندیز، سیدحسن حسینی این موفقیت را که علیرغم افزایش حوزه تحت مدیریت راهور شهرستان صورت گرفته ناشی از تلاش و پشتکار فعالان این بخش دانست و افزود: سال گذشته هفت مورد فوتی در سوانح جاده‌ای شهرستان به ثبت رسیده بود که این رقم امسال با کاهش ۶۰ درصدی در ۱۰ ماهه گذشته به سه نفر رسیده است و این درحالی است که حوزه عملیاتی و تحت مدیریت پلیس راهور شهرستان نسبت‌به سال گذشته افزایش داشته است.

برچسب‌ها بسته خبری مشهد دانشگاه آزاد اسلامی استانداری خراسان رضوی بینالود تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته خبری مشهد دانشگاه آزاد اسلامی بسته خبری مشهد دانشگاه آزاد اسلامی استانداری خراسان رضوی بینالود تصادفات جاده ای استاندار خراسان رضوی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، برگزاری کارگاه خبرنویسی و انتقاد از انتقال آب از پلاکی به پلاک دیگر برای ساخت باغ، برخی از عناوین خبرع=های کوتاه امروز است.    برگزاری اولین کارگاه آموزش خبرنویسی در بردسکن   اولین کارگاه آموزش خبرنویسی با حضور ۴۰ نفر از بسیجیان علاقه‌مند در بردسکن برگزار شد.   به همت دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه و روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بردسکن اولین کارگاه آموزش خبرنویسی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد.    دراین کارگاه آموزشی یک روزه، علی نوری خبرنگار این شهرستان به عنوان مدرس، اصول اولیه خبر نویسی و عناصر شش گانه خبر و نحوه تنظیم یک خبر را آموزش داد.   انتقاد فرماندار بردسکن از انتقال آب از پلاکی به پلاک دیگر در بردسکن   فرماندار بردسکن گفت: ۸۰ درصد چاه موتور‌های کشاورزی شهرستان بردسکن، آب را از پلاکی به پلاک دیگر انتقال می‌دهند.   علی دهقان‌زاده در جلسه شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان افزود: با توجه به بحران خشکسالی و افت شدید منابع آبی، کشاورزان از احداث توسعه باغات به صورت خودسرانه به جد پرهیز کنند.   این مسئول ادامه داد: از مجموع بیش از ۳۶۰ حلقه چاه کشاورزی در شهرستان بردسکن بیش از ۸۰ درصد آنها برای آبیاری به اراضی و باغات خود از پلاکی به پلاک دیگر آب کشاورزی را انتقال می‌دهند.   وی بر اصلاح و بازنگری این قانون توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: هرگونه زراعت جدید از پلاک دیگر و ساخت هرگونه باغ جدید، ممنوع و اولویت با باغ‌های بارده است.  

معرفی سرپرست جدید بخشداری جلگه رخ

سرپرست جدید بخشداری جلگه رخ معرفی شد

طی مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه و سرپرست معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری تربت حیدریه و مسئولان جلگه رخ، «رسول بابایی» به عنوان سرپرست جدید بخشداری جلگه رخ معرفی شد.

 رسول بابایی قبلا در فرمانداری تربت حیدریه دارای سمت‌هایی همچون کارشناس ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات و ارتباطات مردمی در حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه و سرپرست بخشداری کدکن بوده است.

بخش رخ به مرکزیت شهر رباط سنگ در شهرستان تربت حیدریه با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر دارای دو شهر، ۵۲ روستا و ۴۷ پارچه آبادی است که ۴۸ روستا از این تعداد بالای ۲۰ خانوار هستند و شغل مردم این منطقه اکثرا کشاورزی و دامپروری است.

دیگر خبرها

  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند