Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز شنبه از هفته بیست و سوم لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، سه دیدار همزمان برگزار شد.

در حساسترین دیدار، منچستریونایتد و وستهام که در جدول همسایه هستند و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می‌کنند در ورزشگاه «اولدترافورد» ‌ شهر منچستر به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار نزدیک، منچستر با گل دقیقه ۹۳ «مارکوس راشفورد» به برتری ارزشمند یک بر صفر رسید و با ۳۸ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت. وستهام نیز ۳۷ امتیازی باقی ماند.

در دیگر دیدار، برنت‌فورد در دیداری عجیب مقابل ولوورهمپتون متحمل شکست خانگی دو بر یک شد.

در دقیقه ۲۶ این دیدار ۲ بازیکن برنت‌فورد به شدت با یکدیگر برخورد کرده و تعویض شدند.

همچنین پرواز پهباد غیر مجاز بر فراز ورزشگاه برنت‌فورد موجب شد تا این دیدار در نیمه نخست، ۲۰ دقیقه متوقف شده و بازیکنان به رختکن بروند. پس از رفع این مشکل، بازی از سر گرفته شد. نیمه نخست این دیدار، ۷۳ دقیقه به طول انجامید.

در این دیدار ابتدا، «موتینیو» برای ولوورهمپتون گلزنی کرد و سپس «ایوان تونی» در دقیقه ۷۱ کار را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و «روبن نوس» هافبک پرتغالی در دقیقه ۷۸ دومین گل ولوورهمپتون را به ارمغان آورد.

در دیگر بازی، نیوکاسل که برای رهایی از سقوط تلاش می‌کند با تک گل ارزشمند «جان شلوی» مقابل لیدز به برتری خارج از خانه یک بر صفر دست یافت و با ۱۵ امتیاز در جایگاه هجدهم قرار گرفت.

از ساعت ۲۱ امشب، تیم صدرنشین منچسترسیتی که آماده رسیدن به کسب عنوان قهرمانی است به میهمانی ساوتهمپتون می‌رود.

منبع: ایرنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لیگ قهرمانان اروپا منچستر یونایتد فوتبال انگلیس لیگ جزیره وستهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که امروز در اولدترافورد بارها ‏با درخشش موریچ، دروازه‌بان برنلی، در باز کردن دروازه این تیم ناکام ‏مانده بود بالاخره در دقیقه 79 توسط آنتونی به گل رسید تا به ‏خواسته‌اش یعنی سه امتیاز نزدیک شود. ‏

یونایتد پیش از این بازی 53 امتیازی بود و در رتبه ششم جدول قرار ‏داشت آنها درحالیکه یک بازی بیشتر از تاتنهام 60 امتیازی داشتند ‏می‌دانستند که شانس صعودشان به رتبه پنجم اندک است. رقابت ‏اصلی آنها با نیوکسل برای ایستادن در رتبه ششم است. ‏

بعد از گل آنتونی در دقیقه 79 یونایتد سه امتیاز را در جیب خود ‏می‌دید اما هشت دقیقه بعد اشتباه اونانا باعث شد همه این حساب ‏و کتاب‌ها به هم بریزد.‏

برنلی کرنر را از سمت چپ روی دروازه ارسال کرد. اشتباه محاسبه بین ‏اونانا و اریکسن و خروج بد دروازه‌بان کامرونی باعث شد یک پنالتی به ‏سود برنلی اعلام شود. خروج بد اونانا باعث شد توپ بیرون از محوطه ‏به گودموندسون برسد اما والی او بعد از برخورد به دالوت به کرنر ‏رفت.

 داور ولی اجازه ارسال این کرنر را نداد و گفت صحنه خروج اونانا ‏باید با وی‌ای‌آر بررسی شود. او در بازگشت به زمین نقطه پنالتی را ‏نشان داد و زکی عمدونی پنالتی را بر خلاف جهت حرکت اونانا به گل ‏تبدیل کرد. ‏

دیگر خبرها

  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!