Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوزیپ ایلیچیچ حدود یک سال پیش به دلیل افسردگی برای مدتی از فوتبال دور بود و پس از بازگشت به میادین هرگز به سطح بازی همیشگی خود نزدیک نشد. گفته شد ایلیچیچ تحت تاثیر خیانت همسرش قرار گرفته و از افسردگی رنج می برد. با این حال او به میادین فوتبال بازگشت و اکنون بعد از چند ماه ظاهرا ستاره اسلوونیایی دوباره درگیر مشکلات روحی و روانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تساوی 0-0 آتالانتا مقابل لاتزیو در سری آ، گاسپرینی در مصاحبه با DAZN گفت:

بله متاسفانه ایلیچیچ درگیر مشکلات روحی و روانی است. او در زندگی شخصی، فراز و نشیب هایی را سپری می کند. فوتبالیست ها برای ما دارای دو بُعد بازیکن و انسان هستند و اکنون در مورد ایلیچیچ، جنبه های انسانی در اولویت است. ما ایلیچیچ را سال‌ هاست که می‌ شناسیم و لحظات خوشی را با هم داشتیم. می توانم بگویم او یک فرد بسیار عادی و مثبت است، اما درون ذهن او مانند همه ما مانند یک جنگل است. برای روانپزشکان سخت است که بفهمند چه اتفاقی در حال رخ دادن است، چه برسد به ما. فقط امیدوارم او بتواند بازگردد و لذت بازی در زمین را دوباره بیابد. ایلیچیچ می داند که به عنوان یک انسان، ما برای همیشه منتظر او خواهیم بود اما به عنوان یک بازیکن نمی توانم پاسخ مطمئنی بدهم چون همه چیز پیچیده و غیرقابل پیش بینی است.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رادوشوویچ از پرسپولیس شکایت کرد کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  سعید عزت اللهی: وقتی نوجوان بودم بازی های الغرافه را دنبال می کردم احتمال دوری سه ماهه آنسو فاتی از میادین در صورت جراحی کردن مارسلو ۳ جلسه از همراهی رئال مادرید محروم شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت:متاسفانه دستورالعمل و استاندارد پرورش حلزون هنوز در اتحادیه اروپا تدوین نشده است.
 مریم طهماسبی در حاشیه بازدید از طرح پرورش حلزون آچاتینا در دانشکده کشاورزی شهرستان نیشابور گفت: طبق ضوابط سازمان دامپزشکی باید تمام دستورالعمل‌هایی که در ایران به‌کار گرفته می‌شود، معادل آن در اتحادیه اروپا نیز تدوین شود، اما متاسفانه دستورالعمل و استاندارد پرورش حلزون هنوز در این اتحادیه تدوین نشده است.

وی افزود: کسانی‌که وارد اینگونه مشاغل می‌شوند لازم است این نکته را در نظر بگیرند که اگر زمانی این شغل را ترک کردند، این موجودات را به حال خود در طبیعت رها نکنند.

احمد همت آبادی، رئیس انجمن ملی بیولوژیک کشور نیز گفت: در کشور حدود ۵۰ واحد انسکتاریوم مشغول فعالیت و تولید حشرات مفید هستند و این مجموعه نیز در قالب شرکت فن‌آور از سال ۹۷ مشغول به کار روی این نوع حلزون است.

وی افزود: در صورت اخذ مجوز‌های لازم و به ثبت رساندن کلاژن این صنعت، حداقل ۲۰۰ نفر از زنان روستایی این شهرستان در بستر مشاغل خرد مشغول به کار می‌شوند و چرخه اقتصادی سالمی نیز ایجاد خواهد شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد
  • استخر‌هایی که جان می‌گیرند
  • از روان تا درمان
  • کنایه تمسخر آمیز وزیرخارجه رژیم اسرائیل به اردوغان؛ سریالت را ببین + عکس | واکنش ترکیه
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • ببینید | نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد
  • استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده