Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزای فارس از کرمانشاه، روز گذشته تعدادی ارازل و اوباش مسلح به سلاح سرد با قمه‌کشی و تخریب خودروها خیابان حوالی میدان جمهوری به سمت ترمینال اسلام آبادغرب را مسدود کردند.

پس از اطلاع مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ماموران پس از حضور در محل به سرعت نسبت به برقراری امنیت و آرام کردن اوضاع اقدام و موفق به دستگیری ۲ تن از اشرار در همان محل حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در این رابطه اظهار داشت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد 3 شرور دیگر که در درگیری زخمی شده‌اند به یکی از مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که ماموران در ادامه با مراجعه به بیمارستان مورد نظر نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کردند، هرچند مداوای این افراد به صورت تحت‌الحفظ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اشرار دستگیر شده در بازجویی‌ها عنوان کردند در درگیری رخ داده یک نفر دیگر از اراذل و اوباش نیز حضور داشته که پس از حضور ماموران اقدام به فرار کرده است، افزود: در همین راستا ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه وی را در حوالی ترمینال راه کربلا مورد شناسایی قرار دادند.

حاویدان تصریح کرد: ماموران در ادامه و پس از شناسایی مخفیگاه شرور فراری، با حفظ حقوق شهروندی همسایگان نسبت به محاصره محل اقدام کردند، اما این فرد پس از اطلاع از حضور پلیس اقدام به تیراندازی به سمت ماموران و فرار از راه پشت بام منزل کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ماموران نیز بلافاصله به تعقیب شرور متواری پرداختند، افزود: پس از بی توجهی وی به اخطارهای پلیس ابتدا اقدام به تیراندازی هوایی کرده و در حالی که این شرور همچنان در حال فرار بود ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت پای وی تیراندازی و او را دستگیر کردند.

وی با اشاره به انتقال سریع شرور زخمی شده به نزدیک‌ترین بیمارستان محل حادثه، یادآور شد: این فرد علی‌رغم تلاش پزشکان به خاطر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی با تقدیر از مامورانی که مقتدرانه نسبت به دستگیری این اراذل و اوباش اقدام و نسبت به برقراری امنیت اقدام کرده‌اند، گفت: پلیس همواره قاطعانه با چنین ناامنی‌هایی برخورد و اجازه عرض‌اندام به اشرار و مخلان نظم و امنیت نمی‌دهد.

جاویدان با بیان اینکه امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است، گفت: با حضور مقتدرانه پلیس اشرار و اراذل از کوچک‌ترین امنیتی در استان برخوردار نبوده و خود آن‌ها نیز به این نتیجه رسیده‌اند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عملشان می‌رسند.

شهرام کرمی دادستان کرمانشاه نیز با اشاره به این حادثه، اظهار کرد: در این حادثه تعدادی اراذل و اوباش با عربده‌کشی و استفاده از سلاح سرد مبادرت به ایجاد اختلال در امنیت شهروندان کردند.

وی ادامه داد: طبق گزارشات نیروی انتظامی این افراد با مسدود کردن راه تردد ماشین‌های در حال عبور به هشت ماشین خساراتی را وارد کردند.

دادستان کرمانشاه افزود: همچنین یک بانوی باردار که در صحنه حاضر بود به علت شوک وارده از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی به اقدام به موقع نیروی انتظامی در این حادثه اشاره کرد و گفت: پس از ورود پلیس علی‌رغم مقاومت اراذل و اوباش پنج نفر از آن‌ها دستگیر می شوند و سرکرده آن‌ها نیز پس از فرار و کشف مخفیگاهش با پلیس درگیر می‌شود.

کرمی در ادامه سخنانش ضمن هشدار جدی به اراذل و اوباش و عربده‌کشان در کرمانشاه، اظهار کرد: برای این دسته از افراد حکم محارب و افساد فی‌الارض و اشد مجازات صادر خواهد شد.

وی با تاکید براینکه جای عربده‌کشان در کرمانشاه نیست، عنوان کرد: به اراذل و اوباش و عربده کشانی که نظم و امنیت جامعه را برهم می زنند، هیچ مماشاتی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز دادستان کرمانشاه اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری و زمین‌گیر شدن دو نفر از اراذل و اوباش قمه به دست با تیراندازی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، یداله جهان آرا اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه دو نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت مأموران حمله ور که مأموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متأسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و مأموران رأی حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آن‌ها شلیک و هر دو متهم را زمین‌گیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

کد خبر 750837

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند