Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@09:42:23 GMT

کره جنوبی بدهی ایران به سازمان ملل را پرداخت کرد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۴۸۸۳

کره جنوبی بدهی ایران به سازمان ملل را پرداخت کرد

کره جنوبی با پرداخت بدهی ۱۸ میلیون دلاری ایران از محل دارایی‌های بلوکه شده ایران در این کشور، مشکل حق رای تعلیق شده ایران در این نهاد بین المللی را مرتفع کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از بلومبرگ، وزارت اقتصاد و دارایی کره جنوبی اعلام کرد: «۱۸ میلیون دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران در این کشور را به عنوان بدهی حق عضویت معوقه تهران به سازمان ملل پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

پیش‌تر به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا و عدم پرداخت حق عضویت، حق رای ایران در این نهاد به حال تعلیق درآمده بود. با این حال، مقامات سئول اکنون می‌گویند این پول را از محل دارایی‌های بلوکه شده تهران پرداخت کرده اند.

گفتنی است بیش از هشت میلیارد دلار از دارایی‌های ایران هم اکنون در کشور کره جنوبی بلوکه شده است و این کشور به دلیل تحریم‌های آمریکا حاضر به پرداخت پول ایران نیست.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کره جنوبی سازمان ملل بلوکه شده کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • هشدار به اتحادیه اروپا درباره مصادره دارایی‌های روسیه
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا