Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری خواهد شد. هفته گذشته، یکی پر حاشیه‌ترین هفته‌های لیگ برتر والیبال بود و اتفاقات زیادی هم در دیدار‌های مختلف افتاد. در اولین حاشیه به دلیل اعتراض هواداران آذرباتری ارومیه به داور بازی و استفاده از کلمات ناشایسته بازی با دستور ناظر بازی نیمه تمام ماند و برای تصمیم گیری به کمیته انضباطی لیگ رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار دوم که مس رفسنجان میزبان شهرداری ورامین بود در ست سوم برق سالن ۹ دی رفسنجان قطع شد تا حواشی زیادی را به وجود آورد. یکی دیگر از اتفاقات هفته گذشته لیگ برتر شکست مقاومت یزد برابر پاس گرگان بود. حضور تماشاگران که به تازگی از سوی فدراسیون آزاد اعلام شده است تا به امروز حواشی زیادی را به دنبال داشته است و به حدی عمیق بوده است که شهرام عظیمی رئیس سازمان لیگ برتر والیبال فدراسیون اعلام کرد اگر هواداران رعایت نکنند به اجبار حضور تماشاگران در سالن‌ها را ممنوع خواهیم کرد تا آرامش به سالن‌های والیبال برگردد.

یکی دیگر از اتفاقات مهم هفته گذشته لیگ برتر والیبال شکست تیم والیبال سایپا بود که منجر به تغییر در کادر فنی این تیم شد. پس از شکست سایپا برابر راهیاب ملل مسئولا باشگاه سایپا تصمیم گرفتند تا ناصر شهنازی را برکنار کنند و به منش را جایگزین این مربی کنند. در این تغییرات سلطانی مدیر فنی تیم والیبال سایپا اعلام کرد که این اتفاق باید زود‌تر از این‌ها باید صورت می‌گرفت.

سایپا – پاس گرگان

تیم والیبال پاس گرگان امروز در حالی میزبان مقاومت یزد خواهد بود که برای حفظ پیروزی‌های خود باید پیروز از زمین خارج شود. پیروزی در این دیدار برای شاگردان طلوع کیان بسیار حائز اهمیت است. گرگانی‌ها امروز از امتیاز میزبانی برخوردار هستند و می‌توانند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و نوار پیروزی‌های مقاومت یزد را قیچی کنند. گرگانی‌ها در حال حاضر با ١٠ پیروزی، ٨ شکست و ٢۵ امتیاز در رده نهم جدول لیگ قرار دارند و شاگردان طلوع کیان با ۱١ پیروزی، ٧ شکست و ۳١ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر والیبال ایستاده اند.

تیم والیبال سایپا امروز در حالی در خانه والیبال تهران پاس گرگان خواهد بود که تغییرات در رأس کادر فنی خود را می‌بیند. در واقع سایپا از تیم جدید خود با هدایت به منش در هفته بیستم رونمایی خواهد کرد. هفته گذشته سایپا تحت هدایت ناصر شهنازی 3 بر یک مغلوب راه یاب ملل مریوان شد تا به همراه آذرباتری در قعر جدول باقی بماند. تیم والیبال سایپا برای بهتر شدن شرایط خود در جدول محکوم به پیروزی برابر پاس گرگان است. شاگردان به منش در حال حاضر با ۶ پیروزی، ١٣ شکست و ١٩ امتیاز در رده دوم جدول لیگ قرار دارد.

پاس گرگان هم که هفته گذشت با شکست مقاومت یزد و رقم زدن اولین شکست شاگردان طلوع کیان در نیم فصل دوم کار بزرگی را انجام دادند و 3 امتیاز مهم را به امتیاز های خود اضافه کنند. گرگانی‌ها با کسب ٩ پیروزی، ١٠ شکست و ٢٨ امتیاز صدر نشین لیگ برتر والیبال هستند.

شهرداری ارومیه – آذرباتری ارومیه

تیم والیبال شهرداری ارومیه در حالی در سالن غدیر میزبان شاگردان رحمان محمدی راد خواهد بود که ۲ تیم با پیروزی، وارد زمین خواهند شد. شاگردان محمدرضا تندروان در این بازی برای بهتر شدن شرایط شان در جدول رقابت‌های لیگ برتر والیبال باید برابر سپاهان پیروز شوند. شهرداری ارومیه در بازی قبلی خود برابر سایپا به برتری رسید تا به روند شکست‌های خود پایان دهد. ارومیه ای‌ها در حال حاضر با ١٣ پیروزی، ۵ شکست و ۳۶ امتیاز در رده دوم جدول لیگ قرار دارند.

تیم والیبال سپاهان اصفهان هم پس از پیروزی برابر لبنیات هراز آمل در خانه حریف، فاصله امتیازی خود با رقبا را حفظ کرد و صدر نشین باقی ماند. سپاهانی‌ها برای حفظ شرایط خود و قطعی کردن صعود خود به مرحله پلی آف به پیروزی در این دیدار نیاز دارد. همچنین حضور امیر غفور در دیدار امروز برابر شهرداری ارومیه در هاله‌ای از ابهام است. شاگردان رحمان محمدی راد در حال حاضر با ۱۵ پیروزی، ۳ شکست و ۴۵ امتیاز صدر نشین لیگ برتر والیبال هستند.

تیم والیبال آذر باتری ارومیه امروز در حالی میزبان همشهری خود شهرداری ارومیه خواهد بود که هفته گذشته بازی جنجالی برابر لبنیات هراز آمل را از دست داد تا نتیجه این بازی را کمیته انضباطی مشخص کند. آذرباتری در حال حاضر با ۴ پیروزی، ١۴ شکست و ١٣ امتیاز قعر نشین جدول لیگ برتر والیبال هستند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه هم هفته گذشته در خانه 3 بر صفر مغلوب سپاهان شد تا فاصله اش با صدر جدول بیشتر از قبل شود. شاگردان محمدرضا تندروان امروز در دیدار با همشهری خود باید پیروز میدان باشد تا بتواند شرایط خود را در جدول بهبود بخشد. شاگردان تندروان در صورت شکست در این دیدار به رده های پایین تر خواهند رفت. شهرداری چی ها در حال حاضر با ١٣ پیروزی، ۶ شکست و با ٣۶ امتیاز در رده دوم قرار دارند.

برنامه کامل هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان:

سیرجان، سالن امام علی (ع)، ساعت ۱۶
فولاد سیرجان ایرانیان – شهرداری گنبد
ناظر فنی: احمد دامغانی‌نژاد، ناظر داوری: حمید حق‌بین، داور اول: وحید پورکاشیان، داور دوم: اسماعیل رزقی
یزد، سالن شهداب، ساعت ۱۶
مقاومت یزد – هورسان رامسر
ناظر فنی: اصغر درفش‌کاویان، ناظر داوری: محمد شاهمیری، داور اول: مهدی نویدی‌نو، داور دوم: مجتبی اسپرغم
ورامین، سالن شهید گل‌عباسی، ساعت ۱۶
شهرداری ورامین – پیکان
ناظر فنی: شهباز صدری، ناظر داوری: مجید محسنی‌شوشتری، داور اول: محمد محبوب‌عشق‌دوست، داور دوم: احمد سرمست
تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶
سایپا – پاس گرگان
ناظر فنی: محسن ترابی، ناظر داوری: بهروز جعفری، داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: علی‌اصغر ثابتی‌پور
آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۶
لبنیات هراز آمل – مس رفسنجان
ناظر فنی: محمد ابراهیم‌زاده، ناظر داوری: علی یاوری، داور اول: داود نافعی، داور دوم: وحید خراسانی
ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۶
شهرداری ارومیه – آذرباتری ارومیه
ناظر فنی: بهرام سلیمانی، ناظر داوری: مسعود قاری، داور اول: اصغر میرزایی، داور دوم: مهرداد شوشتری
اصفهان، سالن نقش جهان، ساعت ۱۷
فولاد مبارکه سپاهان – راه‌یاب ملل مریوان
ناظر فنی: مسعود یزدان‌پناه، ناظر داوری: نادر انصاری، داور اول: مجبتی بیداریان، داور دوم: هادی تیموری

بیشتر بخوانید 

گرگانی‌ها ترمز شاگردان طلوع کیان را کشیدند/ پیروزی والیبال مس رفسنجان در شب پر حاشیه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال اخبار والیبال شاگردان طلوع کیان تیم والیبال سایپا لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه حال حاضر امتیاز در رده هفته گذشته ناظر داوری مقاومت یزد گرگانی ها پاس گرگان داور اول جدول لیگ داور دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز 6 بازی در حال برگزاری است که نتایج آن به شرح زیر است:

مس کرمان یک- چادرملو یک

داور: احمد محمدی

اخرج: حامد طباطبایی مربی چادرملو

گل: علی وزیری پناه(81) پنالتی برای مس کرمان/ محمدابراهیم رضازاده(90+3) برای چادرملو

-----

فجر سپاسی شیراز صفر  - گل گهر سیرجان 3

داور: حسین زمانی 

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(14)تورس(78)زائرکاظمینی(87)

-----

هوادار تهران 2  - مس سونگون ورزقان یک

داور: شاهین یزدانی 

اخراج:

گل: داریوش شجاعیان(13)بابک مرادی(20) برای هوادار/ محبی(30) (گل به خودی)

-----

تراکتور تبریز یک  - ذوب آهن اصفهان صفر 

داور: امیرسامان سلطانی 

اخراج:

گل: مهدی هاشمی نژاد(46)

------

ملوان بندرانزلی صفر - سایپا تهران صفر 

داور: مهرداد خسروی

اخراج:

گل:
-----

استقلال ملاثانی صفر  - سپاهان صفر 

داور: هادی علی نیافز

اخراج:

گل: 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار یک- مس صفر/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار یک- مس صفر/ ملوان صفر- سایپا صفر
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان