Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:03:56 GMT

کشتی فرنگی در سراب احیا می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۵۲۳۳

کشتی فرنگی در سراب احیا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف داودی صبح یک شنبه در آئین تجلیل از کشتی گیران مقام آور و پیشکسوتان کشتی شهرستان سراب گفت: سراب حرف‌های بسیاری در رشته کشتی دارد و اولین مدال آور کشتی در تاریخ المپیک مرحوم توفیق جهان‌بخت و نیز عباپهلوان برخاسته از این دیار قهرمان پرور است.

وی با اشاره به اینکه ورزش یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد پویایی و نشاط و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است یادآور شد: به‌عنوان نماینده مردم خود را متعهد به مساعدت و حمایت همه جانبه از ورزشکاران سراب به خصوص کشتی گیران می دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده سراب از راه اندازی کشتی فرنگی با مربی زبده و حرفه‌ای و تأمین ۳ عدد تشک برای سالن کشتی سراب و برگزاری یک اردوی آمادگی در جویبار با حضور حسن یزدانی خبر داد و افزود: ورزش باید مورد حمایت قرار گیرد و در حال حاضر در برخی روستاها و محلات سراب درصدد ایجاد سالن‌های ورزشی هستیم.

این گزارش حاکی است در این آئین که شهردار و برخی اعضای شورای شهر نیز حضور داشتند از نام آوران عرصه کشتی و پیشکسوتان این ورزش در سراب به رسم یادبود با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

کد خبر 5406590

منبع: مهر

کلیدواژه: سراب کشتی فرنگی تبریز بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا برف و یخبندان سیل کرمان برف روبی خطبه های نماز جمعه امداد رسانی آمار کرونا سیل هرمزگان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ در این رقابت‌ها که مدت دو روز به میزبانی اردبیل در ورزشگاه رضازاده برگزار شد، تیم‌های عراق و ارمنستان دوم و سوم شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی