Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اولتیماتوم فدراسیون والیبال به باشگاه شهرداری ارومیه، تغییری در وضعیت بدهی‌های خارجی و کهنه این تیم ایجاد نکرد و این تیم طبق تهدید و اولتیماتوم قبلی رئیس فدراسیون والیبال، حق شرکت و میزبانی از جام باشگاه‌های آسیا را ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، رئیس فدراسیون والیبال حدود 10 روز پیش به مسئولان تیم شهرداری ارومیه، اخطار داد که اگر خواهان میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا در سال 2022 هستند، باید تا پایان دی ماه 1400، بدهی خود به بازیکنان و کادر فنی خارجی و پیشین خود را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که پیش بینی می‌شد، این بدهی در تاریخ مورد نظر فدراسیون، پرداخت نشد تا نام شهرداری ارومیه همچنان در لیست تیم‌های تحریم شده فدراسیون جهانی والیبال باقی بماند.

طبق گفته محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال باشگاه شهرداری تا زمانی که بدهی خود را تسویه نکند، امکان شرکت در هیچ رویداد بین‌المللی را ندارد و از طرفی مهلت فدراسیون برای اعلام میزان قطعی مسابقات به کنفدراسیون والیبال آسیا نیز محدود است.

میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال به تسنیم گفت: همه موارد را به باشگاه شهرداری ارومیه گوشزد کردیم و آنها کاملاً توجیه شده‌اند که اگر بدهی خود را تسویه کنند، نمی‌توانند در مسابقات بین‌المللی شرکت کنند.

دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد: برای پرداخت بدهی خارجی تیم شهرداری، مقدمات و روند اداری پیچیده ای وجود دارد و استاندار و شهردار ارومیه باید بودجه ارزی لازم را تامین کنند.

تقوی گفت: ما به هیچ عنوان نمی‌خواهیم میزبانی ارومیه در این تورنمنت از دست برود ولی اگر تسویه حساب در موعد مقرر انجام نشود، مجبوریم میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا را به شهر دیگری بدهیم.

طبق شنیده‌ها، مسئولان شهر ارومیه، اقدام قابل ذکری برای تسویه بدهی خود انجام نداده‌اند و به این ترتیب، تیم شهرداری ارومیه، در صورت قهرمانی در لیگ برتر نیز حق شرکت در مسابقات خارجی را نخواهد داشت.

تیم شهرداری ارومیه از سال 2015 به کادر فنی ایتالیایی و بازیکنان فنلاندی و ایتالیایی خود، مبالغی را بدهکار است. فدراسیون جهانی والیبال در سال 2018 این تیم را به پرداخت  بدهی خارجی خود موظف کرد ولی این کار تا امروز انجام نشده است.

اگر رئیس فدراسیون والیبال، روی حرف خود باقی بماند، شهرداری ارومیه برای میزبانی و حتی حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، هیچ شانسی ندارد و سقف آرزوی هواداران پر شور ارومیه که خود را مهد والیبال ایران می‌دانند، همچنان فتح لیگ برتر خواهد بود، قله‌ای که تا کنون، موفق به فتح آن نشده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه جام باشگاه های آسیا والیبال ایران شهرداری ارومیه مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست فوق العاده هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی روز شنبه برگزار شد. این نشست به ریاست نصراله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رییس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد انتخابات ریاست فدراسیون روز ۳۰ خرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز(داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمنهای ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از کاندیداها از بهمن ۱۴۰۱ آغاز شد و تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی نیز در اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شد. بر اساس آنچه که در جلسه هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مورد بررسی قرار گرفت مقرر شد مجمع انتخاباتی این فدراسیون در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شود. برای حضور در این انتخابات ۱۰ نامزد نام نویسی کرده بودند.

کد خبر 6090740

دیگر خبرها

  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان