Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@22:52:25 GMT

«نهضت پیشرفت بانوان» استان کرمانشاه شروع بکار کرد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۵۸۳۰

«نهضت پیشرفت بانوان» استان کرمانشاه شروع بکار کرد

«زهرا اسمعیل نژاد» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نهضت همزمان با پیگیری فعالیت‌های بانوان در عرصه آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌های فرهنگی با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی و بانوان فعال فرهنگی، حوزوی و دانشگاهی، در مناسبت‌های مختلف فرهنگی هم فعالیت‌های فرهنگی و خدمات اجتماعی را به صورت مستمر در سطح استان انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های بالای حوزه بانوان در استان کرمانشاه در نظر داریم به فعال سازی این ظرفیت‌های بالقوه بپردازیم.

مسوول نهضت پیشرفت بانوان استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه ظرفیت‌های حوزه بانوان در استان کرمانشاه کم نیست، عنوان کرد: باید از این ظرفیت‌های بالقوه برای تأثیرگذاری فعال استفاده شود زیرا حضور زن در جامعه برخاسته از پایگاه خانواده است و اثرگذاری این قشر هم بر کسی پوشیده نیست.

به گفته او یکی از مهمترین مسائلی که استان ما به آن احتیاج دارد، امید آفرینی برای حرکت به سمت پیشرفت و تعالی است و زنان نقش موثری در این زمینه دارند.

اسمعیل نژاد در پایان نهضت پیشرفت زنان را لوکوموتیو امروز انقلاب اسلامی در مسیر شکل‌دهی الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت دانست.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران سازمان های مردم نهاد سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران سازمان های مردم نهاد سازمان تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی ایران سازمان های مردم نهاد سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه بانوان استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار بیژن نوباوه برای حرکت فرهنگی برای حجاب؛ از سخت‌ترین کار شروع کردیم | فیلم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در برنامه «بهارستان دوازدهم» گفت: گاهی اوقات در خصوص حجاب می خواهیم روشنفکرانه صحبت کنیم و بگوییم باید با کار فرهنگی همراه باشد. شما فرهنگی روی بچه های خودتان کار کنید ولی اگر ضمانت اجرایی نباشد همان بچه حرف شما را گوش نمی‌کند. زمانی می خواستند بستن کمربند را فرهنگ سازی کنند، آیا جریمه نکردیم؟ بگیر و ببند نکردیم؟ ضمانت اجرای آن را با قانون تضمین نکردیم؟ با این روش بستن کمربند در ماشین تبدیل به فرهنگ شد. ما در فرهنگ خود حجاب داریم حتی در زمان کوروش کبیر. خود غربی ها هم حجاب دارند، فیلم های وسترن را نگاه کنید یکی از آنها دامن کوتاه ندارد؛ این طبیعی است انسان باید حجاب داشته باشد. آخرین مسئول در کشور نیروی انتظامی است ولی الان شده اولین، همین موضوع را به سردار رادان گفتم که شما سخت ترین کار را به عنوان اولین کار شروع کردید./دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت علم و فناوری در مرکزی نیازمند دانش بنیان کردن تولید است
  • ۳۶ هزار میلیارد تومان بودجه برای نهادهای تبلیغاتی و فرهنگی و اسلامی /۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شروع مجلس جدید/خرج سفرهای استانی رئیسی چقدر شد؟
  • ۲ هزار واحد به ظرفیت نهضت ملی مسکن دزفول افزوده شد
  • افزایش ظرفیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن دزفول
  • عقب ماندگی نهضت ملی مسکن درکرمان با ظرفیت صنعت ومعدن جبران شود
  • استان سمنان رتبه سوم اجرای نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • راهکار بیژن نوباوه برای حرکت فرهنگی برای حجاب؛ از سخت‌ترین کار شروع کردیم | فیلم
  • بوشهر همه ظرفیت‌های آمایشی توسعه و پیشرفت دانش نوپایه را دارد
  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی