Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در حاشیه بازدید جمعی از ائمه جمعه و اعضای شورای سیاستگذاری استان از بندر شهید رجایی، هدف از این بازدید را آشنایی اعضا با توانمندی ها، ظرفیت های اقتصاد دریامحور در این بندر تجاری، احصا کمبودها  و کاستی ها با محوریت شعار سال؛ «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در یکساله اخیر اجلاسیه‌های مختلفی و به شکل مداوم با حضور ائمه جمعه در استان هرمزگان و شهر بندرعباس برگزار شده است به سیاست‌های ستاد ائمه جمعه استان هرمزگان درآشنایی  هرچه بهتر از این ظرفیت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در نظر داریم پس از پایان هر اجلاسیه با حضور ائمه جمعه از ظرفیت‌های اقتصادی استان از جمله پالایشگاه ها، آبشیرین کن ها و بنادر بازدیدهایی داشته باشیم.

امام جمعه بندرعباس، بازدید از اقدامات توسعه ای، زیربنایی و اشتغال ایجاد شده  بمنظور ایجاد روحیه امید در مردم  و تحقق منویات رهبر انقلاب پیرامون شعار سال را از جمله محورهای این بازدیدها برشمرد و بیان داشت: ائمه جمعه استان به سهم خود باید در آشنایی هرچه بیشتر با ظرفیت های اقتصادی استان، رفع موانع تولید و تقویت باورمندی و روح امید درمردم گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در این رابطه به بازدید ائمه جمعه استان از بندر شهیدرجایی به عنوان پیشانی اقتصاد کشور اشاره کرد و ادامه داد: در بازدید از ظرفیت عظیم بندر شهید رجایی نکات قوت و کاستی هایی که توسط کارکنان این بندر مطرح شد باعث اشراف و آگاهی بخشی بیشتر ائمه جمعه نسبت به برخی از مسائل گردید.

شایان ذکر است؛ بازدید از بخش های مختلف ترمینال های ۱ و ۲ کانتینری و آشنایی با فرآیند پهلودهی، تخلیه و بارگیری، بخش های مختلف تعمیرات خشکی و مسیرهای متردد دریایی و همچنین بازدید از موزه دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و آشنایی با طرح توسعه بندر شهید رجایی بخشی از برنامه های نیمروزه نماینده ولی فقیه در هرمزگان، حجت الاسلام عباس رضوانی نسب، معاون جذب شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و تعدادی از امامان جمعه استان در بزرگترین بندر تجاری ایران بود.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اشتغال زایی هرمزگان بندرعباس منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اشتغال زایی هرمزگان سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اشتغال زایی هرمزگان بندرعباس منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی بندر شهید رجایی جمعه استان ائمه جمعه ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس گفت: این همایش در راستای پیاده سازی نقشه مهندسی فرهنگی برش استان فارس برگزار و کلان مسایل پنج گانه مهم استان در حضور نماینده ولی فقیه مورد بررسی و تبادل نظر جدی قرار گرفت.

حجت الاسلام حاجی پور افزود: در این نشست دو موضوع مسجد به عنوان کانون هویت ساز در فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و بحث جوانی جمعیت را هم به صورت ویژه و با حضور کارشناسانی از کشور مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس با بیان این که شبکه امامت جمعه استان فارس بزرگترین شبکه امامت جمعه در کشور است، گفت: در استان فارس ۷۵ پایگاه امامت جمعه داریم که ذیل یازده قرارگاه فعالیت می‌کنند.

در حاشیه این همایش از سوی دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس از خدمات چند ساله امامان جمعه بخش گله دار و ارد که در این جایگاه بازنشسته شدند تجلیل و قدردانی شد.

همچنین گزارشی نیز از فعالیت‌های دوساله قرارگاه اعتلای نظام خانواده شهرستان سپیدان ارائه و از ۷ نفر از مدرسان حوزه خانواده در این قرارگاه تجلیل شد.

در گردهمایی ائمه جمعه استان فارس مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، امور مساجد و مدیرکل اجتماعی استانداری فارس حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین