Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:28:08 GMT

همکاری اولیا برای بازگشت آموزش حضوری یک ضرورت است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۶۷۹۶

همکاری اولیا برای بازگشت آموزش حضوری یک ضرورت است

محمد رحمتی عصر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازگشایی مدارس استان گیلان در ابتدای سال تحصیلی جدید و سپس از آبان ماه به صورت تدریجی آغاز شد و فعالیت آموزشی در واحدهای آموزشی جریان دارد.

وی افزود: دی ماه امسال نیز امتحانات دوره اول و دوم متوسطه در استان گیلان به صورت حضوری برگزار شد که با همکاری اولیاء ، دانش آموزان و کادر آموزشی مدارس بدون هیچ مشکلی پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت: پس از پایان ترم اول از دیروز یکشنبه نیز روند طبیعی آموزش دانش آموزان دنبال می شود که لازم است آرام آرام و با رعایت پروتکل های بهداشتی دانش آموزان به آموزش چهره به چهره بازگردند.

رحمتی با بیان اینکه در زمان حاضر تاکید ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش بر گسترش حداکثری کلاس های حضوری است، اظهار داشت: لذا فعلا بر اساس آیین نامه اجرایی در اختیار ما، آموزش های حضوری و غیرحضوری در مدارس را دنبال می کنیم، یعنی قسمتی از آموزش ها به صورت حضوری و بخشی دیگر به صورت غیرحضوری انجام می شود. 

وی با بیان اینکه رعایت توصیه های بهداشتی در مدارس با جدیت دنبال می شود، افزود: بنابراین از اولیاء درخواست می شود با توجه به همه برنامه ریزی ها و تمهیدات انجام شده روزهایی که برای دانش آموز به منظور حضور در مدرسه در نظرگرفته شده، برای آموزش حضوری فرزندشان همکاری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه کلاس مجازی صرف نخواهیم داشت، اظهار داشت: از این به بعد اینکه دانش آموز در منزل تنها از فضای مجازی آموزش ببیند، نداریم.

استان گیلان دارای افزون بر ٣٧٠ هزار دانش آموز است.

برچسب‌ها رشت مدارس ویروس کرونا فاصله اجتماعی پروتکلهای بهداشتی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت مدارس ویروس کرونا رشت مدارس ویروس کرونا فاصله اجتماعی پروتکلهای بهداشتی گیلان استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی، افزود: با هدف احیاء و زنده نگه داشتن ورزش باستانی و پهلوانی، ترویج و توسعه فرهنگ پهلوانی، تقویت روحیه فداکاری، جوانمردی و احیاء فضائل اخلاقی در بین دانش آموزان، طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد به اجرا درآمد. 
وی، گفت: در طرح شهید طوقانی با اجرای ورزش صبحگاهی با ضرب آهنگ ورزش زورخانه‌ای و در ذیل سند تحول بنیادین، تحقق ساحت‌های اعتقادی، اخلاقی و ساحت زیست بدنی دنبال می‌شود. 
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این طرح مراسم صبحگاهی در مدارس معین آغاز می‌شود گفت: استعدادیابی در حوزه ورزش زورخانه‌ای یکی از اهداف طرح شهید طوقانی است. 
فرشید کرمی با اشاره به اینکه در این طرح ۲۵ دانش آموز آموزش دیده مرشدی در مدارس حضور یافته و در مراسم صبحگاهی به دانش آموزان مدرسه مربوطه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی را آموزش می‌دهند افزود: این دانش آموزان آموزش دیده مرشدی از مدارس شهر‌های یاسوج، چرام و دهدشت هستند. 
وی، گفت: ورزش زورخانه‌ای یکی از هویت‌های ملی ما محسوب شده که در پرورش جسمی، روحی و معنوی و رشد تحصیلی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد.

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران