Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@05:18:15 GMT

تکلیف باقی‌مانده پول پرسپولیس در سازمان لیگ چه شد؟

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۷۲۵۴

تکلیف باقی‌مانده پول پرسپولیس در سازمان لیگ چه شد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که قرار بود سازمان لیگ فوتبال کشورمان طلب پرسپولیس به کریستین اوساگونا را از باقی‌مانده پولی که این باشگاه برای تبلیغات محیطی به حساب سازمان لیگ واریز کرده بود پرداخت کند، دو روز قبل کمیته وضعیت فیفا با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پنجره پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن این بدهی 96 هزار دلاری به اضافه 5 درصد سود سالیانه بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است که سازمان لیگ هفته گذشته حدود سه میلیارد و 100 میلیون تومان به حساب پرسپولیس واریز کرد تا خود باشگاه پول را به حسابی که اوساگونا اعلام کرده واریز کند. البته طبق اعلام رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس با وجود واریز حدود 101 هزار دلار به حساب این بازیکن، با توجه به شرایط تحریمی علیه کشورمان این پول بازگردانده شد.

باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد با کارگزار فعلی‌اش حدود 42 میلیارد تومان به حساب سازمان لیگ واریز کرد که البته 33 میلیارد تومان از این واریزی مربوط به سهم این سازمان برای اجرای تبلیغات محیطی توسط خود سرخ‌پوشان است و با توجه به واریز 3 میلیارد و 100 میلیون تومان برای پرداخت طلب اوساگونا، اکنون پرسپولیسی‌ها حدود 6 میلیارد تومان از سازمان لیگ طلب دارند.

البته ظاهرا مبلغ باقی‌مانده‌ای که این باشگاه به حساب سازمان لیگ واریز کرده به دلیل اینکه پرسپولیس ضمانت‌نامه بانکی برای استفاده از وحدت هنانوف و منوچهر صفروف، 2 بازیکن تاجیکستانی‌اش ارائه نکرده به عنوان ضمانت درنظر گرفته شده  و هر زمانی این ضمانت‌نامه تحویل داده شود، سازمان لیگ هم پول پرسپولیس را بازمی‌گرداند.

صادق درودگر، رئیس کمیته اقتصادی و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ضمن تایید این موضوع اظهار داشت: دلیل بسته‌شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس در پرونده اوساگونا، محدودیت تبادلات مالی برای کشورمان است. قطعا با توجه به اینکه ما پول را به حساب این باشگاه واریز کرده‌ایم، مدیران پرسپولیس هم به زودی مشکل را حل خواهند کرد. در مورد استفاده از بازیکنان تاجیکستانی هم با توجه به اینکه نامه مربوط به اوساگونا پنج روز بعد از صدور کارت این دو بازیکن ارسال شده هیچ مشکلی وجود ندارد. قبل از اینکه ما پول را بدهیم کارت بازی صادر شده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان لیگ صادق درودگر طلب پرسپولیس در سازمان لیگ سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر

کانال تلگرامی چند ثانیه با انتشار توئیتی از عبدالرضا داوری (مشاور سابق احمدی‌نژاد) به ماجرای واریز بیش از ۷۰۰ میلیون تومان به حساب دختر وحید اشتری (خبرنگار افشاگر ماجرای سیسمونی) پرداخت.

در این مطلب آمده: عبدالرضا داوری در رشتویی با چند پرسش از وحید اشتری، افشا کرد، در مراحل مختلف ۷۲۹ میلیون تومان به حساب فرزند زیر سن قانونی او از حساب شرکت کیان الماس الموت واریز شده است.

رابطه مالی یا کاری آقای وحید اشتری با "شرکت کیان الماس الموت" چیست و بابت چه پروژه ای، از آبان ۱۴۰۱ تا فروردین ۱۴۰۲ به مدت ۵ ماه، مبلغ ۷۲۹ میلیون تومان(ماهانه ۱۴۶ میلیون) به حساب دختر ۳ ساله وی اسما اشتری از حساب این شرکت واریز شده است؟!

آقای اشتری پیشتر اعلام کرده بود، مستاجر است و همسر و فرزندانش دارایی قابل ذکری ندارند.

دیگر خبرها

  • افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر
  • کوین اونز: 9 ماه از قراردادم باقی مانده و از آینده مطمئن نیستم/ اخبار WWE
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟