Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@03:25:07 GMT

خاطرات محمد بحرانی از عروسک پنگول

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۷۴۶۳

خاطرات محمد بحرانی از عروسک پنگول

صداپیشه "جناب خان" در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از خاطرات خود از عروسک معروف "پنگول" نوشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد بحرانی با انتشار عکسی در اینستاگرام خود آورده است:

"افتخار می‌کنم که یک روزی من هم از دوستان پنگول بودم. کاراکتر بی‌نظیر و دوست داشتنی با عروسک گردانی علی پاک دست و احمد آکشته و صدا و اجرای بی‌نظیر و هنرمندانه‌ی هومن حاجی عبداللهی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

آن موقع‌ها... هزار سال پیش... من هم چند قسمتی برای رنگین کمان نوشتم و چند قسمتی هم بازی کردم که همیشه بابت بودن این چند قسمت در کارنامه‌ی کاریم خوشحالم.

رنگین کمان بی‌شک کار موفقی بود با عروسک‌های دلنشینش مثل "چرا" و "پنگول" و "پنبه" و... که در خاطره‌ی‌ بچه های چند نسل ماندگار شد.

پی‌نوشت: پنگول برای من تا همیشه با صدای هومن حاجی عبداللهی معنا دارد.

مثل چرا با صداد آزاده مویدی فرد. مثل پنبه با صدای فهیمه باروتچی. مثل کلاه قرمزی با صدای استاد حمید جبلی. مثل زی زی گولو با صدای استاد آزاده پورمختار و...خدا همه‌ی شما اساتید و همکاران عزیزم رو برای بچه های ایران نگه‌دارد."

کد خبر 550667

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جناب خان صداپیشه جناب خان تئاتر عروسکی عروسک ساز محمد بحرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ علی بحرانی در بازدید از راه‌های روستایی بخش شنبه و طسوج اظهارداشت: در چند روز اخیر شاهد بارش خوب باران در نقاط مختلف شهرستان بودیم که باعث خوشحالی مردم شده است.

وی افزود: از ظهر امروز نیز موج شدید باران در شهرستان شروع شد و بالا آمدن آب دره‌های فصلی منجر به مسدود شدن راه شنبه_ درویشی، باغان _ کردلان شده است.

بحرانی بیان کرد: اکنون آب، برق و تلفن روستا‌های کردلان، باغان قطع است.

وی از آمادگی کامل نیرو‌های دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان خبر داد و گفت: به محض پایین آمدن آب سریعا نیرو‌های خدمات رسان وارد روستا می‌شوند و مشکل آب و برق حل می‌شود.

بحرانی یادآور شد: انتظار داریم مردم از تجمع در مسیر رودخانه و دره‌های فصلی جدا خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • از بقیع صدای گریه می‌آید
  • وضعیت بحرانی رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ شرایط را سخت‌تر کرده ایم
  • سرزمین محبوب من ؛ محمد نوری
  • بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • زنی که کودکان بازمانده از تحصیل را نجات می‌دهد
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی‌سابقه بود