Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیه میراج روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: باقری برای حضور در اولین اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی تکواندو برای اعزام به بیست و چهارمین المپیک تابستانی ناشنوایان ۲۰۲۱ به میزبانی برزیل دعوت شد.

وی افزود: در رشته کاراته نیز محدثه و گلناز صدیقی از شهرستان شاهرود برای حضور در اردوی ارزیابی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوای مسابقات المپیک تابستانی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میراج ادامه داد: بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان(۲۰۲۱) به میزبانی برزیل در اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می شود.

وی اضافه کرد: اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی تکواندو از یکم لغایت ۱۰ بهمن ماه به میزبانی تهران در حال برگزاری است.

رئیس هیات ورزشی ناشنوایان استان سمنان خاطر نشان کرد: ۲ بانوی کاراته کا استان نیز از میان هشت استان کشور و در جمع ۱۵ بازیکن انتخابی اردوی تیم ملی هستند.

میراج یادآور شد: اردوی کاراته کاران ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰در تهران آغاز می شود و پس ارزیابی های لازم سه بازیکن برای مسابقات المپیک تابستانی برزیل اعزام می شوند.

وی افزود: خواهران صدیقی پیش از این در ترکیب تیم ملی برای مسابقات جهانی حضور داشتند که به دلیل آسیب دیدگی و ابتلا به کرونا از راهیابی به مرحله پایانی مسابقات بازماندند./

برچسب‌ها سمنان تیم ملی ایران فدراسیون تکواندو بانوان ناشنوایان کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان تیم ملی ایران فدراسیون تکواندو سمنان تیم ملی ایران فدراسیون تکواندو بانوان ناشنوایان کاراته المپیک تابستانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی