Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن ذوالفقار نسب ۱۰ روز پس از انتخاب به عنوان عضو جدید و رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از ادامه فعالیت در این تیم انصراف داد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نامه رسمی استعفای خود را در اختیار حمید سجادی وزیر ورزش قرار داد و به وی اعلام کرد صرفاً به عنوان مشاور وزیر به او کمک خواهد کرد و دیگر تمایلی به حضور در باشگاه پرسپولیس ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیژن ذوالفقار نسب در گفتگو با خبرنگار مهر، استعفای خود از ریاست هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس را تأیید کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس بیژن ذوالفقارنسب تیم فوتبال پرسپولیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مدیره باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، در جلسه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده این شرکت که در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور ۹۳.۸۱ درصدی سهامداران برگزار شد، اعضای کنونی هیات‌مدیره شرکت به‌پرداخت ملت، با انتخاب مجدد در سمت خود ابقا شدند.

محمدجعفر زیوری‌کامران که به نمایندگی از گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا ریاست این مجمع را بر عهده داشت، با اشاره به الزامی‌بودن اجرای ماده ۱۰۱ اصلاحیه قانون تجارت درخصوص انتخاب اعضای هیات‌مدیره شرکت‌ها اظهار داشت: «اعضای قبلی هیات‌مدیره شرکت به‌پرداخت ملت که شامل گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا، شرکت ساختمانی بانک ملت، شرکت چاپ بانک ملت، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معین ملت و شرکت بهساز مشارکت‌های ملت هستند، برای این دوره نیز کاندیدای عضویت در هیات‌مدیره به‌پرداخت شده‌اند.»

وی افزود: «طبق تبصره ماده ۲۳ اساسنامه شرکت به‌پرداخت ملت، اخذ رای‌ برای انتخاب اعضای هیات‌مدیره و بازرس الزاما کتبی بوده و بر اساس ترکیب فعلی سهامداری، سهامدار ۸۸ درصدی تعیین‌کننده پنج عضو هیات‌مدیره است.»

زیوری‌کامران خاطرنشان کرد: «از آن‌جا که درحال‌حاضر سهامدار دومی که طبق اساسنامه با ۱۶ درصد سهام دارای حق رای برای افزودن عضو دیگری به هیات‌مدیره باشد، وجود ندارد و رای سهامدار عمده ۸۸ درصدی بر عضویت همین پنج نفر است، اعضای هیات‌مدیره فعلی ابقا می‌شوند.»

گفتنی است؛ مجید برومند به‌نمایندگی از شرکت بهساز مشارکت‌های ملت و مهدی ضیغمی‌باران به نمایندگی از شرکت چاپ بانک ملت به‌ترتیب به‌عنوان ناظران اول و دوم در این مجمع عمومی حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها