Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@16:16:25 GMT

برگزاری جشن شکوه مادری در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۷۶۰۷

برگزاری جشن شکوه مادری در خراسان جنوبی

همزمان با سراسر کشور جشن شکوه مادری در خراسان جنوبی برگزار شد و از ۷ بانوی برگزیده استان تجلیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مراسم گرامیداشت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و طرح شکوه مادری شب گذشته در آستان مقدس امامزادگان باقریه بیرجند برگزارشد.

این مراسم با همت کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی و اداه کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فاطمه شاد مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، از برگزاری مراسم شکوه مادری در بیرجند خبرداد و گفت: این مراسم در شب میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در محل امامزادگان باقریه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح شکوه مادری با هدف تکریم مقام والای مادر، ترویج موضوع فرزندآوری و معرفی مادران الگو در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی افزود: برای برگزاری این طرح به مدت ۱۰ روز از طرف کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی اطلاع رسانی شد و ۹۷۰ خانم از خراسان جنوبی در این طرح شرکت کردند.

شاد بیان کرد: طی این طرح از مادران زیر ۴۰ سال که دارای سه فرزند با شاخصه های فرهنگی، تحصیلات؛ شغل، داشتن فرزندان بیشتر و فعال ثبت نام انجام شد و طی ارزیابی هایی که آستان قدس در مشهد انجام داد ۷ مادر از خراسان جنوبی برگزیده شدند.

وی ادامه داد: از تعداد مادران برگزیده در خراسان جنوبی دو مادر از بشرویه و قاین و پنج مادر از بیرجند بودند.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی هدف از طراحی و اجرای این رویداد ملی را شناسایی و تجلیل از مادرانی عنوان کرد که در کنار مشغولیت‌های اجتماعی، خانوادگی، تحصیلی و شغلی با فائق آمدن بر موانع اقتصادی و اجتماعی، مادری را به عنوان جهاد امروز خود برگزیده‌اند و در جلوگیری از بحران پیری جمعیت کشور نقش‌آفرینی می‌کنند.

شاد یادآورشد: این جشن با همکاری و همیاری آستان مقدس امامزادگان باقریه و اداره کل اوقاف انجام شد و به مادران برگزیده از طرف آستان مقدس امامزادگان باقریه یک لوح که حاوی حواله یک میلیون تومانی بود تقدیم شد.

وی افزود: همچنین به ۲۰ نفر از افرادی که دارای نام فاطمه و زهرا بودند به قید قرعه بن کارت خرید اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی امامزادگان باقریه خراسان جنوبی شکوه مادری برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت ضمن تاکید به مشارکت همه دستگاه‌ها اداری واجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت:با توجه به مطالبه مردمی و همچنین برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی، برنامه‌ها باید مردم محورباشند و به صورت جامع و فراگیر باشد در تمام شهرستان اعم از شهرها، روستا‌ها و مدارس اجرا شوند.
مرتضی احمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبیین عناوین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان، اجرای سرود خیابانی و پاتوقی، شب شعر، میز خدمت سلامت، تجلیل از مزدوجین دهه کرامت، تجلیل از متولدین دهه کرامت، تجلیل از مادران با ۵ فرزندوگردهمایی رویش سبز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم