Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@00:14:24 GMT

ابداع راهی برای درمان درد مزمن در خانه

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۷۶۳۸

ابداع راهی برای درمان درد مزمن در خانه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیلی میل نوشت ، درد مزمن یا سندرم درد مزمن (Chronic pain) نوعی از انواع درد است که با عناوین دیگری از قبیل درد سوزشی کُند، درد مبهم، درد ضربان دار و درد تهوع‌آور نیز شناخته می‌شود.

بیش از ۲۸ میلیون نفر در سراسر بریتانیا از درد مزمن رنج می‌برند که این مقدار، معادل ۴۲ درصد از جمعیت این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرکسی که درد را تجربه می‌کند، تقریبا هر کاری را برای یافتن درمانی که واقعا مؤثر است، انجام می‌دهد؛ اما بازار پر از گزینه‌هایی است که نوید نتایج فوری را می‌دهند؛ اما اغلب آن طور که باید مفید نیستند.

شرکت فناوری پزشکی "B-Cure Laser" یک دستگاه بالینی غیر تهاجمی و ایمن که برای افراد در هر سنی مناسب است و راه مناسبی برای درمان مؤثر درد افراد ارائه می‌دهد.

دستگاه B-Cure Laser از فناوری نوآورانه لیزر کم توان برای درمان طولانی مدت درد، شرایط ارتوپدی، آسیب‌های ورزشی و زخم‌ها استفاده می‌کند. استفاده از این دستگاه دستی آسان و کافی است لیزر را دو بار در روز به مدت ۶ دقیقه روی ناحیه آسیب دیده، نگه دارید. اثربخشی این دستگاه در پنج مطالعه مختلف پزشکی ثابت شده و بیش از ۲۵۰ هزار مورد از آن در سراسر جهان فروخته شده است.

لیزر B-Cure چگونه کار می‌کند؟

لیزر B-Cure از فناوری LLLT (لیزر درمانی کم توان) استفاده می‌کند که این فناوری به عنوان لیزر سرد، لیزر نرم یا فتوتراپی نیز شناخته می‌شود. این لیزر از طریق پوست به اعماق بافت‌ها، نفوذ و در آن جا مکانیسم‌های درمانی طبیعی بدن را تحریک می‌کند و اندورفین که به تسکین درد کمک می‌کند را آزاد می‌کند. لیزر B-Cure می‌تواند درد را کاهش دهد.

این دستگاه می‌تواند چه نوع دردی را درمان کند؟

لیزر B-Cure درمان گسترده و جامعی را برای طیف وسیعی از مشکلات و دردهای فیزیکی مانند کمردرد، زانو درد، سندرم تونل کارپال گردن درد، دردهای مرتبط با مفاصل و موارد دیگر ارائه می‌کند. نشانگان دالان مچ دست یا سندرم تونل کارپال (Carpal tunnel syndrome) شایعترین نوروپاتی به دام افتادن عصب است که در نتیجه فشردگی عصب میانی در ناحیه دالان مچ دست (تونل کارپال) ایجاد می‌شود.

لیزر B-Cure علاوه بر درمان دردهای ارتوپدی، برای درمان سوختگی، اسکار و زخم‌هایی مانند زخم دیابت، سوختگی و اولسر نیز مناسب است. اولسر (Ulcer) جراحتی روی پوست یا غشاء مخاطی است که همراه با از هم پاشیدگی بافتی است. اولسرها ممکن است منجر به از دست رفتن کامل اپیدرم، اغلب بخشی از درم و حتی بافت زیرپوستی شوند.

اکثر کاربران در عرض چند روز یا چند هفته پس از استفاده از دستگاه، نتایج را مشاهده می‌کنند و اثربخشی آن در پنج مطالعه بالینی مختلف انجام شده در دانشگاه‌های ایتالیا، روسیه و برزیل به اثبات رسیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لیزر درد مزمن فناوری پزشکی سندرم درد برای درمان درد مزمن لیزر B Cure

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید

بنزما این روزها در مادرید حضور دارد

طرفداری | با اعلام باشگاه الاتحاد عربستان، کریم بنزما برای درمان آسیب‌دیدگی خود و انجام تست‌های پزشکی دقیق‌تر، به اسپانیا سفر کرده و در کمپ تمرینی رئال مادرید (والدبباس) حاضر شده‌است. همچنین الاتحاد با انتشار بیانیه‌ای، از کمک رئال مادرید به کریم بنزما تقدیر و تشکر کرد.

بنزما، اسطوره رئال مادرید

کریم بنزما که یکی از اسطوره‌های رئال مادرید به حساب آید، ۱۴ سال برای این تیم به میدان رفت و به تمامی افتخارات ممکن دست یافت. او نه تنها پرافتخارترین بازیکن تاریخ کهکشانی‌ها به حساب می‌آید، بلکه در صدر جدول برترین پاسورهای این تیم نیز قرار دارد و دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید نیز قلمداد می‌شود. مهاجم فرانسوی در طول دوران حضورش در استادیوم سانتیاگو برنابئو، 648 بازی انجام داد و آمار 354 گل و 165 پاس گل را به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • دستگاه ذخیره انرژی انعطاف پذیر برای گجت‌های پوشیدنی ابداع شد
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • ابداع صفحات خورشیدی خم شونده و قابل شستشو 
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد ؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم ؟ ؛ درمان سریع آبله مرغان در خانه