Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین اشتری روز یکشنبه طی بازدید از کلانتری بانوان در مشهد با تبریک سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: بانوان فعال در ناجا موفقیت‌های خوبی را در انجام تکالیف و ماموریت‌های خود دارند.

وی ادامه داد: هدف از تاسیس کلانتری بانوان، انجام ماموریت‌های خاص بانوان بوده و این کلانتری‌ها برای آرامش و امنیت بیشتر بانوان در جامعه راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: رعایت حقوق شهروندی و تخصص و مهارت در ارایه خدمات و اقدامات پلیسی از دستاورد مهم کلانتری بانوان در مشهد است.

وی افزود: واحد مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری بانوان مشهد با ۷۰ درصد مصالحه در پرونده ها و بررسی آسیبهای اجتماعی خدمات شایانی داشته که قابل تقدیر است.

کلانتری بانوان مشهد تنها کلانتری  بانوان در کشور است که بیش از ۲ دهه از فعالیت آن می‌گذرد.

برچسب‌ها سردار حسین اشتری مشهد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سردار حسین اشتری مشهد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سردار حسین اشتری مشهد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بانوان کلانتری بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: امریکا و اسرائیل برای منحرف کردن افکار عمومی از رخدادهای اخیر به دنبال ایجاد مسئله در ایران هستد.   صهیونیست‌ها و دولت آمریکا اگر بتوانند در ایران جریان پرسروصدائی که خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیستی برای مشغول کردن افکار عمومی شود به وجود بیاورند، به هدف خود نزدیک خواهند شد.   جنایتکاران بین‌المللی همواره جنایاتشان را در زمان‌هائی مرتکب می‌شوند که افکار عمومی جهانی به چیزی مشغول باشد. اکنون بایدن و نتانیاهو به چنین چیزی بشدت نیازمند هستند. آنها در ایران عناصر نفوذی زیادی دارند که وظیفه اصلیشان جریان سازی‌های مصنوعی برای مشغول ساختن مردم به درگیری با همدیگر و جلب کردن توجه افکار عمومی بین‌المللی به این درگیری است.   متأسفانه موضوعات بهانه‌ساز که بتوانند ابزاری برای عناصر نفوذی جهت جریان‌ سازی‌های مصنوعی شوند این روزها در کشور ما کم نیستند. همه باید حساسیت زمان را درک کنند و راه‌ها را بر عناصر نفوذی ببندند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • رابطه استراتژیک برای ارتقای امنیت مرزی
  • تاثیر سفر رئیسی به پاکستان، در ارتقای امنیت مرزی/رابطه با تهران برای پاکستان استراتژیک است
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس