Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@23:13:52 GMT

دشمن نمی‌تواند مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شود

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۷۸۶۳

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن هرگز نمی‌تواند مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شود، اما به دشمنی خود ادامه می‌دهد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار سرتیپ پاسدار «علی فدوی» امروز (یکشنبه) در چهاردهمین جشنواره جوان سرباز که در مجموعه فرهنگی‌ورزشی پنج آذر برگزار شد، با بیان اینکه چند روز دیگر چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت، اظهار داشت: خبائث عالم به رهبری آمریکا در طول این ۴۳ سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، در حال نبرد هستند، اما تاکنون نه‌تن‌ها نتوانسته‌اند این انقلاب را با شکست مواجه سازند، بلکه جلوی رشد آن را هم نتوانسته‌اند بگیرند، زیرا ملت ما به آنچه خداوند تکلیف کرده است، عمل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار فدوی تصریح کرد: کل ایام بهمن امسال بی‌نظیر است، زیرا ابتدای این ماه با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز شده است؛ به همین جهت امسال جشن ۲۲ بهمن را با بهترین شکل ممکن برگزار خواهیم کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: آمریکایی‌ها به‌عنوان شیطان بزرگ یک روز را هم برای دشمنی با انقلاب اسلامی از دست ندادند، زیرا از ۲۴ بهمن ۱۳۵۷ در کردستان با شلیک گلوله تا امروز دشمنی خود را با ما ادامه دادند، ولی با این وجود نتوانستند حتی یک پیروی را هم در مقابل این انقلاب به دست نیاورند.

سردار فدوی اضافه کرد: آن‌ها نه‌تن‌ها در برابر انقلاب اسلامی ایران نمی‌توانند از یک پیروزی خود موردی را بیان کنند، بلکه در سایر کشور‌ها هم که نفس جمهوری اسلامی ایران به آنجا رسیده است، مانند عراق، افغانستان، لبنان و یمن هم نتوانستند به پیروزی دست یابند.

وی تأکید کرد: در یمن که فقط نم انقلاب اسلامی و نفس پاسداران به آنجا رسیده باعث شده است تا آن‌هایی که با ملت یمن در جنگ هستند به هر کسی متوسل شوند تا بلکه بتوانند به نحوی از باتلاقی خودشان آن را ایجاد کردند، بیرون بیایند، زیرا آن‌ها تصور می‌کردند یک هفته‌ای به پیروزی می‌رسند، ولی الان نزدیک هفت سال است از مدرن‌ترین سلاح‌ها هم استفاده می‌کنند، ولی در زمین نمی‌توانند در یمن به پیروزی برسند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: همان‌گونه که عنوان شد همه مستکبران عالم با هم علیه انقلاب اسلامی متحد شدند، ولی تاکنون نتوانستند به پیروزی برسند، حال وقتی در مقابله با استکبار اجازه ندادیم در جنگ سخت به پیروزی برسند، این شیوه را می‌توان در سایر عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز اجرا کرد و به پیروزی رسید.

سردار فدوی به جوانان هم یک توصیه کرد: اولین کاری که باید شما جوانان انجام دهید تا به آرامش برسید، ازدواج است و البته بموقع هم اقدام کنید. برچسب ها: جشنواره جوان سرباز ، سردار فدوی ، سپاه پاسداران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: جشنواره جوان سرباز سردار فدوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار فدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقل از ایسنا، به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901182

دیگر خبرها

  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود