Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:51:55 GMT

گردنه خوش ییلاق شاهرود بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۷۹۳۴

گردنه خوش ییلاق شاهرود بازگشایی شد

سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه یکی از سه محور مسدود شده استان سمنان به دلیل بارش برف بازگشایی شد، ابراز داشت: محور شاهرود آزادشهر از طریق گردنه خوش ییلاق با تلاش راداری و نیروهای امدادی مجدداً بازگشایی شد.

وی بیان کرد: مسیر شاهرود به سمت آزادشهر از مسیر چاشنی را روز گذشته بازگشایی شده بود اما به دلیل درخواست پلیس راه استان گلستان این مسیر موقتاً مسدود تا اینکه نزدیک زهره یکشنبه کاملاً بازگشایی شد

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تردد در این محور همچنان نیازمند به تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ است افزود: خودروها برای تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر استان سمنان نیاز به تجهیزات زمستانی زنجیر چرخ هستند و اطمینان از دارا بودن سوخت کافی و همچنین سلامت خودرو و بخاری آن الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کبیری با بیان اینکه همچنان دو محور دیگر در استان سمنان به دلیل شدت بارش برف مسدود است، گفت: محورهای شهمیرزاد به کیاسر و همچنین شاهرود به گرگان از طریق توسکستان همچنان مسدود بوده و نیروهای راهداری در حال گشایش مسیر هستند لذا تردد تا اطلاع ثانوی در این محور امکان پذیر نیست همچنین مردم از تردد غیر ضروری در محورهای کوهستانی استان سمنان پرهیز کند.

به گزارش مهر، بارش برف در اواخر هفته گذشته به مسدود کردن شش مسیر در استان سمنان منجر شده بود.

کد خبر 5406877

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه استان سمنان وضعیت راهها سید تقی کبیری بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه امداد رسانی آمار کرونا عکس استانها اردبیل بازگشایی شد استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد

مهدی صفایی رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چالوس گفت: آزاد راه تهران شمال که شب گذشته بر اثر ریزش سنگ و بارندگی مسدود شده بود بازگشایی شد.

وی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • گردنه تته در محور پاوه به مریوان مسدود است
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد