Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، روابط عمومی شبکه ۵ سیما امروز اعلام کرد: بهروز افخمی، کارگردان سریال «رعد و برق» نسبت به تحویل باقیمانده این مجموعه ابراز بی‌میلی کرده و به تعهدات خود عمل نکرده است. در حالی که سریال رعد و برق، ساخته بهروز افخمی قرار بود فروردین‌ امسال روانه آنتن شبکه ۵ شود، داود هاشمی تهیه‌کننده این سریال شنبه یکم بهمن در گفتگو با ایرنا از آماده‌شدن ۱۵ قسمت این مجموعه ۳۰ قسمتی و تدوین ادامه آن تا ماه آینده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی شبکه ۵ سیما در پی گفت‌وگوی داود هاشمی تهیه‌کننده و اظهارات بهروز افخمی کارگردان رعد و برق در خصوص پخش این سریال نکاتی را برای تنویر افکار عمومی اعلام کرده و نوشته است: «زمان‌بندی اولیه و تعهد تیم سازنده برای پخش سریال رعد و برق، رمضان ۱۳۹۹ بود اما ایشان با یک سال تاخیر اعلام کرد در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ یعنی اواخر فروردین، این مجموعه نمایشی را به آنتن می رساند.

در ماه مبارک رمضان با وجود برنامه ریزی های متنوع و تبلیغ فراوان و اعلام قبلی به مخاطبان، شبکه ۵ سیما قسمت اول این سریال را روی آنتن برد اما پس از پخش آن، آقای افخمی نسبت به تحویل بقیه قسمت ها ابراز بی‌میلی کرد. تا جایی که شبکه ۵ نیز با ابراز شرمندگی و عذرخواهی فراوان از مخاطبان فهیم، به ناچار سریال ایرانی «شکرانه» و سریال چینی «با هم» با موضوع کرونا را جایگزین سریال رعد و برق کرد.

ایشان در ادامه متعهد شد تا ابتدای دی‌ماه سال جاری کل قسمت‌ها را برای پخش تحویل شبکه بدهد اما متاسفانه این عهد نیز نقض شد. چرا که در آذرماه گروه همچنان مشغول تصویربرداری بود!»

تهیه‌کننده سریال هم در گفتگویی با ایرنا اعلام کرد: تلاش می‌کنیم هر سه روز یک قسمت از سریال را آماده کنیم و در ۴۵ روز آینده ۱۵ قسمت باقیمانده را به اتمام برسانیم. زمان پخش در اختیار ما نیست ولی تلویزیون از اسفندماه می‌تواند پخش را آغاز کند. در پایان تاکید می شود هرگونه تصمیم گیری برای تغییر محل پخش آثار تولیدی شبکه ها بر عهده سازمان صداوسیماست.

گفتنی است کارگردان سریال رعد و برق چند روز پیش گفته بود: سیستم فنی شبکه ۵ سیما متاسفانه به‌روز نیست و بسیار عقب‌مانده است. در نتیجه امکان پخش سریال رعد و برق با کیفیت امروزی از این شبکه وجود ندارد. بی‌توجهی مدیریت شبکه ۵ سیما به انتظارات مردم و حرف‌های من باعث دلسردی شد و تصمیم گرفتم کیفیت کارم را فدای مدیریت شبکه ۵ سیما نکنم.

چرا پخش سریال بهروز افخمی از شبکه ۵ متوقف شد؟ | ماجرای پخش یک سریال چینی به جای رعد و برق کد خبر 652117 برچسب‌ها تلویزیون سریال بهروز افخمي تلویزیون - صدا و سیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون سریال بهروز افخمي تلویزیون صدا و سیما بهروز افخمی شبکه ۵ سیما رعد و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.
این مسابقات در برنامه «دایره طلایی» از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳