Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@03:19:05 GMT

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز می شود ؟

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۸۵۹۸

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز می شود ؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس در حالی روز جمعه به دلیل عدم پرداخت مطالبات کریستین اوساگونا بسته شد که قرار بود مبلغ بدهی ۹۶ هزار دلاری (به علاوه ۵ درصد سود سالیانه) این بازیکن از محل درآمدهای باشگاه پرسپولیس در سازمان لیگ پرداخت شود. صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در خصوص این موضوع و دلیل عدم پرداخت مطالبات اوساگونا گفت:

پنج روز پیش این پول را به باشگاه پرسپولیس پرداخت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید پول را به حساب باشگاه واریز می‌کردیم و دیگر نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است.

صادق درودگر در پاسخ به این موضوع که گفته می‌شد سازمان لیگ قرار بود به طور مستقیم مطالبات اوساگونا را از محل درآمدهای پرسپولیس در سازمان لیگ پرداخت کند، گفت:

طبق نامه رسمی باشگاه، این پول را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کردیم.

«آیا تمام طلب ۹ میلیاردی باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ به حساب این باشگاه ریخته شده است؟» عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در پاسخ به این سوال تصریح کرد:

خیر، فقط پول اوساگونا که حدود ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود را واریز کردیم. پول اوساگونا در حال واریز است و مشکلی نیست و پنجره باز خواهد شد.

صادق درودگر در واکنش به این موضوع که کارت بازی دو بازیکن تاجیکستانی تیم پرسپولیس مشروط به پرداخت مطالبات اوساگونا صادر شده بود و اکنون مشکلی از این بابت وجود ندارد؟ گفت:

اصلاً به این موضوع ربطی ندارد. در آن زمان پنجره پرسپولیس باز بود و بازیکنان این تیم قراردادشان را ثبت و بازی هم کردند. پنجره باشگاه به تازگی بسته شده و ربطی به آن زمان ندارد. در آن موقع هیچ معذوریتی برای صدور کارت بازی وجود نداشت. قبل از اینکه ما پول را بدهیم کارت بازی صادر شده بود. قرار شد پول اوساگونا را پرداخت کنیم که ما هم پرداخت کردیم. باشگاه هم پول او را واریز کرده، ولی زمان می‌برد تا به حساب این بازیکن بنشیند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ پرسپولیس صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ باشگاه پرسپولیس سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دیدنی تلویزیون کره از جنگ ایران و اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 شبکه SBS کره جنوبی در گفت و گو با سونگ ایل گوانگ کارشناس سیاسی نظامی این شبکه به بررسی استراتژی ایران مقابل اسرائیل از جمله محور مقاومت (با توصیف دقیق) پرداخت و تبعات حمله ایران به اسرائیل پرداخت و تحلیل غیرمنتظره‌ای را تشریح کرد. این گزارش جالب را که مشخصاً برای کره‌ای‌هایی است که نمی‌دانند در خاورمیانه چه می‌گذرد را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • گزارش دیدنی تلویزیون کره از جنگ ایران و اسرائیل
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری