Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@15:51:46 GMT

مرگ یک زندانی سیاهپوست در آمریکا پس از ضرب و شتم از سوی زندانبانان

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۸۷۰۳

مرگ یک زندانی سیاهپوست در آمریکا پس از ضرب و شتم از سوی زندانبانان

‍‍‍‍‍‍

به تازگی ویدئویی در رسانه‎های آمریکایی منتشر شده که ضرب و شتم یک زندانی سیاه پوست را از سوی زندانبانان نشان می‎دهد.

به گزارش مشرق، ویدئوی ضبط شده توسط دوربین‌های نظارتی نشان می‌دهند که پاییز گذشته یک نوجوان ۱۷ ساله سیاه‌پوست پیش از مرگش با زندانبانان یک مرکز اصلاح و تربیت نوجوانان در منطقه «ویچیتا» در ایالت کانزاس آمریکا درگیر شده، که پس از آن زندانبانان بیش از ۳۰ دقیقه او را با صورت به سمت پایین بر روی کف زمین نگه داشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «گاردین»، به تازگی ویدیوئی از زمان انتقال «سدریک لوفتون» به بیمارستان منتقل شده است؛ وی دو روز بعد جان خود را از دست داد.

چند شبکه تلویزیونی منطقه‌ای، تصاویری از این فیلم تقریباً دو ساعته منتشر کردند که شامل صدا نیستند.

اداره پلیس کانزاس مدعی شده که اقدام زندانبانان به عنوان راهی برای مهار فردی است که از کنترل خارج شده، تا به خود یا دیگران آسیب نرساند.

ویدئو نشان می‌دهد که این زندانی در زمانی که زندانبانان با استفاده از زور قصد بازگرداندن وی به سلولش را داشتند، با آن‌ها درگیر شد.

در فیلم منتشر شده، زندانبانان در حال فشار دادن «سدریک لوفتون» به داخل سلول هستند و زندانبانان بیشتری در محل حاضر می‌شوند.

دانلود

دوربین زاویه نزدیکی از آنچه در داخل سلول اتفاق می‌افتد را نشان نمی‌دهد.


گزارش این حادثه می‌گوید زندانبانان پای «سدریک لوفتون» را به غل و زنجیر بستند و او را بر روی شکم روی زمین قرار دادند.

زندانبانان در ادامه پیش از این که این زندانی را برای ارزیابی سلامت روان به بیمارستان ببرند متوجه شدند که او نفس نمی‌کشد.


در ویدئو دیده می‌شود که پس از اینکه «سدریک لوفتون» حدود ۳۰ دقیقه به زور با صورت به سمت پایین بر روی زمین قرار گرفته بود، زندانبانان او را چرخانده و رو به بالا قرار دادند؛ آن‌ها مجبور شدند تا پیش از رسیدن کادر درمانی از روش‌های احیای قلبی استفاده کنند.

در همین حال خانواده «سدریک لوفتون» تصمیم دادستانی منطقه را زیر سوال بردند، چرا که اطلاعات جدید نشان می‎دهند کارکنان زندان کانزاس به پشت این نوجوان زندانی فشار آورده‎اند که باعث مرگ وی شده است.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت آمریکا جو بایدن خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، خادمی در استودیو خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: بیداری اسلامی در منطقه غرب آسیا اکنون گسترش یافته و تا قلب آمریکا و اروپا این مسئله پیش رفته است.

وی ادامه داد: مسئله کشتار زنان و کودکان بی دفاع توسط رژیم منحوس صهیونیستی استاندارد‌های دوگانه غرب در دفاع از حقوق بشر را به همه نشان داده است.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: سال گذشته در ایران برای فوت مشکوک یک خانم عده‌ای وارد خیابان‌ها شدند و آشوب ایجاددکردند و به اموال عمومی آسیب زدند و بیش از یکصد نماینده آمریکا از نقض حقوق بشر در ایران اعلام نارضایتی کردند ولی اکنون در آمریکا دانشجویان این کشور در اعتراض به حمایت دولتشان از رژیمی که کودکان را به وحشیانه‌ترین شکل قتل عام میکند و میگویند چرا سلاح رایگان به این کودک کش‌ها می‌دهید؛ به بدترین شکل مورد هجوم قرار می‌گیرند. 

خادمی ادامه داد: چهره‌های علمی آمریکا و اساتید زن این کشور در اعتراض به حمایت از کودکشی در فلسطین به بدترین شکل مورد تعرض و آزار و اذیت قرار می‌گیرند و این چهره دوگانه این کشور‌ها که ادعای دموکراسی دارند را نشان می‌دهد و نشان از این است که برای آنها رژیم صهونیستی خط قرمز است. 

وی گفت: این‌ها آزادی بیان و اندیشه برایشان فقط ادعا است و این اعتراضات ادامه دار خواهد بود و می‌تواند به حملات رژیم صهیونیستی پایان دهد.

دیگر خبرها

  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پول این کشور رکورددار بیشترین رشد در برابر دلار شد | خط جدید برای دلار آمریکا
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب