Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:37:00 GMT

اعلام ترکیب آلومینیوم مقابل پدیده

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۸۹۴۵

اعلام ترکیب آلومینیوم مقابل پدیده

ترکیب اراکی ها برای تقابل امروز مقابل پدیده مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلومینیوم اراک امروز در اولین بازی خود در نیم فصل دوم لیگ برتر میزبان پدیده مشهد است. رسول خطیبی تیمش را امروز در حالی راهی میدان کرده که نسبت به بازی قبل شاهد دو تغییر هستیم.

میلاد فخرالدینی به دلیل محرومیت یکی از غایبان آلومینیوم در بازی امروز است که امیر هوشمند جای او را در ترکیب پر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میثم آقایی هم برخلاف بازی با سپاهان در ترکیب حضور ندارد و میثم مجیدی را به جای او در ترکیب می می بینیم.

 

محمود قاید رحمتی هم برای سومین بازی متوالی به دلیل مصدومیت نمی تواند آلومینوم را همراهی کند. ترکیب آلومینیوم برای این بازی با توجه به تغییرات یاد شده به شرح زیر است:

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، امیر نوری، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد، علیرضا نقی‌زاده و میثم مجیدی

 

 

دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پدیده مشهد در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک شروع می شود.

آلومینیوم اراک پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت

به گزارش ورزش سه، مسیح زاهدی ستاره خط دفاعی گل‌گهر پس از مدت‌ها مصدومیت به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و اولین بازی خود را در سال 1403 انجام خواهد داد.

این مدافع تاثیرگذار که پیش از مصدومیت در تمام 21 مسابقه گل‌گهر به میدان رفته بود 5 هفته دور از میادین بود و آخرین بازی خود را مقابل سپاهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر انجام داده بود.

او امروز در مقابل شمس‌آذر در ترکیب اصلی قرار گرفت و به دوران دوری خود از میادین پایان داد و مجدد در قلب خط دفاعی گل‌گهر به میدان خواهد رفت.

این مدافع با گل‌هایی که در دو هفته متوالی مقابل استقلال و سپاهان در هفته چهاردهم لیگ و دیدار معوقه هفته ششم به ثمر رساند مورد توجه قرار گرفته بود و با عملکرد دفاعی خوبی که داشت بازیکن مورد اعتماد مارینوس در خط دفاعی این تیم بود.

دیگر خبرها

  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم