Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال که پیش از این برای ۱۹ دی ماه برنامه ریزی شده بود قرار است با دو هفته تاخیر ۶ بهمن ماه برگزار شود؛ این در حالی است که در آستانه برگزاری این انتخابات دبیر مجمع تغییر کرده است.

این تغییر به خاطر استعفای سرپرست دبیری فدراسیون که مسئولیت دبیری مجمع را هم بر عهده داشت، ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا صالحیان اول خردادماه و به دنبال کناره گیری شبنم کلاهی به عنوان سرپرست دبیری منصوب شد. وی بر اساس آئین نامه انتخاباتی فدراسیون ها مسئولیت دبیری مجمع فدراسیون بسکتبال را هم بر عهده داشت و ثبت نام کاندیداها با نظارت وی انجام شد.

صالحیان اما جمعه گذشته از سرپرستی دبیری فدراسیون کناره گیری کرد و بر همین اساس وی مسئولیتی هم در مورد مجمع انتخابات و دبیری آن نخواهد داشت. بنابراین قرار است فرد جدیدی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون منصوب شود تا مسئولیت دبیری مجمع را هم بر عهده بگیرد.

مهیار عسگریان سرپرست فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: با استعفای آقای صالحیان مخالفت کردم اما از موضع خود کوتاه نیامد و حتی در محل فدراسیون هم حاضر نشد. به همین دلیل مجبور به موافقت شدم چراکه مجمع انتخابات را در پیش داریم و باید تکلیف دبیر مجمع مشخص شود.

وی تصریح کرد: امروز و حداکثر تا فردا دبیر مجمع را مشخص می کنیم تا برای برگزاری آن با مشکلی مواجه نشویم.

سرپرست فدراسیون بسکتبال همچنین با تاکید بر اینکه تا به امروز اراده این فدراسیون و همچنین وزارت ورزش بر برگزاری مجمع روز چهارشنبه است، گفت: البته برگزاری قطعی مجمع منوط به مهیا شدن شرایط لازم است که اعلام تایید صلاحیت کاندیداها از جمله آنهاست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بسکتبال محمدرضا صالحیان مجمع انتخابات بسکتبال مجمع انتخابات محمدرضا صالحیان فدراسیون بسکتبال دبیر مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن

مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست روز چهارشنبه این هفته که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی برگزار خواهد شد، به ادامه بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول می‌پردازد.

اعضای مجمع قرار است در این نشست به بررسی تبصره‌های ۸، ۹ و ۱۰ باقیمانده از ماده ۱۰ این طرح بپردازند.

طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول از ابتدای آذرماه سال گذشته در دستور کار جلسات صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار داشته و تاکنون ده جلسه به صورت تمام وقت به بررسی این موضوع اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است