Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحد3 بخار نیروگاه شهید سلیمی نكا با ظرفیت 440 مگاوات که به‌منظور بازدید و تعمیرات از مدار تولید خارج شده بود مجدد به مدار تولید بازگشت.

به گزارش «انرژی امروز» ولی‌الله باباجانی، سرپرست نیروگاه بخار شهید سلیمی نكا با اعلام این خبر افزود: این واحد به دلیل بررسی فشار بعد از اف دی فن (فن مکنده هوا) شماره یک و وضعیت ایرپری هیتر(پیش گرمکن هوا) شماره یک و لزوم قلیاشویی با هماهنگی مركز كنترل شبكه برق ایران به منظور بازدید و رفع عیوب از مدار خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از خروج واحد، همکاران امور شیمی و معاونت تعمیرات با برنامه‌ریزی مناسب عملیات قلیاشویی را آغاز کردند که طی چهار روز تلاش، این واحد به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

نیروگاه شهید سلیمی نکا با ظرفیت تولید 2214 مگاوات به عنوان یکی از بزرگترین نیروگاه­‌های کشور، سهم بسزایی در تأمین و پایداری شبكه سراسری برق كشور دارد.

برچسب هاتولید برق نیروگاه شهید سلیمی نکا وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: تولید برق نیروگاه شهید سلیمی نکا وزارت نیرو آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو نیروگاه شهید شهید سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم بزرگداشت روز معلم که در مجتمع آموزشی و فرهنگی حکمت نبوی (ص) برگزار شد، ضمن تبریک و گرامیداشت این روز و مقام شامخ معلمان، با تاکید بر اینکه اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد، اظهار داشت: علم از همین مدارس آغاز شده و اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد؛ معلم باید صالح و سالم باشد تا بتواند دانش آموز صالحی را تربیت کند. باید به داد مدارس و دانشگاه‌ها برسیم در غیر اینصورت معلوم نیست که دانش آموزان به چه شکل و چگونه تربیت می‌شوند. 

رئیس شورا با تاکید بر اینکه از اوجب واجبات است که در مسیر ترقی قرار بگیریم، چرا که غربی‌ها و به ویژه آمریکایی‌ها به راحتی علم خود را در اختیار ما قرار نمی‌دهند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها اجازه تحصیل دانشجویان ایرانی در هر رشته‌ای را نمی‌دهند. در گذشته ایرانیان برای تحصیل به خارج می‌رفتند و تحت تاثیر فرهنگ و شرایط آنها قرار گرفته و با تجدد گرایی به دنبال ایجاد تغییر در داخل کشور بودند. 

وی در ادامه از دلایل بازگشت شهید چمران به کشور گفته و عنوان کرد: بار‌ها از من پرسیده اند و می‌پرسند که چرا شهید چمران تمام امکاناتی که در آمریکا را رها کرده و به کشور بازگشت؛ در پاسخ به این سوال شهید چمران همواره یک دلیل داشت و آن اینکه نمیخواهم نتایج علم و تحقیق من برای تهیه بمب و انرژی استفاده شده و بر سر مردم فلسطین فرود می‌آید. دلم میخواست علم و دانش و توان خود را برای مردم کشور خود به کار گیرم. 

چمران در پایان تاکید کرد: اگر همزمان با علم تزکیه و اخلاق و سلامت نفس را به دانش آموز بیاموزیم آینده او را به خوبی تضمین کرده ایم. خداوند این توفیق را عنایت کند تا بتوانیم بهترین دانش آموزان و دانشجویان را برای کشور تربیت کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد
  • بومی‌سازی تولید پره توربین‌های کلاس F در سال جاری
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد