Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی دادستان بجنورد گفت: پس از بازگشایی پارک بانوان در بجنورد نیاز است که پلیس خانم نیز در پارک مستقر شود.

سید جواد ایلالی، امروز سوم بهمن ماه، در ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه براساس تصمیم شورای شهر، پارک آفرینش به پارک بانوان اختصاص پیدا می‌کند، اظهار کرد: باید به ظرافت‌های پارک در خصوص حضور بانوان در محیط پرداخته شود و عاقبت این پارک، مانند استخر بانوان نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انتخاب پارک آفرینش به عنوان پارک ویژه بانوان گزینه مناسبی است، اضافه کرد: وجود کلانتری در این منطقه و موقعیت مکانی پارک آفرینش برای حضور بانوان در پارک مناسب است اما باید به جزئیات این موضوع به درستی پرداخته شود.

دادستان بجنورد با تأکید براینکه با شرایط فعلی استخر بانوان به هیچ عنوان اجازه فعالیت به آن داده نمی‌شود، اظهار کرد: امنیت این استخر برای بانوان مناسب نیست و دسترسی تصویر برداری هوایی از این استخر نیز بسیار زیاد است.

وی در پایان تصریح کرد: بازگشایی پارک بانوان در بجنورد بهتر است که زودتر انجام شود و این اتفاق پیش از تابستان رخ دهد.

معرفی ۱۰۶ مورد بدپوشش به مراجع قضائی خراسان شمالی

سردار سعید مطهری زاده، فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه در حوزه فضای مجازی پلیس فتا عملکرد بسیار خوبی داشته است، اظهار کرد: در سال جاری ۱۰۶ مورد غیر مجاز شامل پوشش نامناسب و بی حجابی، ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی به مراجع قضایی استان معرفی شده است.

وی با بیان اینکه به علت عدم رعایت قوانین این حوزه، ۴۹ مورد توقف خودرو در سال جاری داشتیم، افزود: در این حوزه ۴۲۹۵ مورد تعهد نیز اخذ شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به موضوع دوچرخه سواری بانوان، تصریح کرد: در این خصوص نیز گروه‌های مختلط رصد و احضار شدند که فعالیت‌های پلیس فتا برای شناسایی این گروه‌ها بسیار قابل تقدیر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پارک بانوان بدپوششی خراسان شمالی خراسان شمالی پارک آفرینش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو شکایات مردمی و گزارش‌ها واصله به معاونت درمان، مطب دندانپزشک قلابی بلافاصله پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و همراهی پلیس اماکن عمومی، برای سومین بار پلمب و فرد خاطی به مراجع قضائی ارجاع شد.

متخلف مذکور باوجوداینکه بارها از جانب مراجع قضائی محکوم شده بود، با اجاره مکان جدید اقدام به تأسیس دوباره مطبِ غیرمجاز دندانپزشکی کرده بود.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد در خصوص این متخلف، اظهار داشت: این دندانپزشک قلابی در حوالی ِمیدان امام حسین (ع) فعالیت داشته و چنانچه مردم از وی شکایت دارند می‌توانند به معاونت درمان بروجرد مراجعه کنند.

زارعی با اشاره به افزایش فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حیطه دندانپزشکی به علت دریافت تعرفه ارزان‌تر توسط این افراد از مراجعین، تأکید کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی و استریل تجهیزات و عدم تخصص و مهارت در امر دندانپزشکی، عوارض و مشکلات جبران‌ناپذیری در مراجعین گزارش شده که منجر به‌صرف هزینه‌های گزاف می‌شوند.

کد خبر 6086613

دیگر خبرها

  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد