Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری لبنان امروز یکشنبه از وزیر امور خارجه کویت در کاخ بعبدا استقبال کرد و دو طرف روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، میشل عون رئیس جمهوری لبنان امروز یکشنبه از «احمد ناصر المحمد الصباح» وزیر امور خارجه کویت در کاخ بعبدا استقبال کرد و دو طرف روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمد ناصر المحمد الصباح وزیر امور خارجه کویت پس از دیدار با «میشل عون» رئیس جمهوری لبنان اعلام کرد که حامل پیام کشورش، شورای همکاری خلیج فارس و جامعه جهانی برای بازسازی اعتماد با لبنان است.

وزیر امور خارجه کویت در نشستی خبری نیز اعلام کرد که هیچ تمایلی برای دخالت در امور داخلی لبنان وجود ندارد و لبنان عرصه امید برای همه است نه محلی برای دشمنی.

وی افزود: ما از لبنانی‌ها برای سفر به کویت دعوت می‌کنیم و پیشتر نیز از «نجیب میقاتی» نخست وزیر لبنان برای سفر به کویت دعوت شده است.

این اولین سفر یک مقام عالیرتبه از کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس به لبنان پس از بحران اخیر میان بیروت و کشور‌های عضو این شورا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کویت لبنان رئیس جمهور لبنان وزیر امور خارجه کویت رئیس جمهوری لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی وضعیت جنگ در نوار غزه را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: هرگونه گسترش عملیات نظامی در غزه پیامدهای وخیمی را در پی خواهد داشت.

بن فرحان در ادامه ضمن اشاره به راه حلی که عربستان از آن در مورد مساله فلسطین حمایت می‌کند بیان کرد: راه حل دو دولتی تنها راه حلی است که عدم بازگشت به وضعیت کنونی پس از چند سال را تضمین می‌کند.

همچنین وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: ما روی توسعه اقتصادی در منطقه و دوری از اختلافات برای رویارویی با چالش‌ها تمرکز داریم.

کد خبر 6091345

دیگر خبرها

  • فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ