Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: هنرمندان موسیقی مقامی خراسان شمالی در پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان خوش درخشید.

ابوالحسن حیدری افزود: در بخش تک نوازی دوتار موسیقی شمال خراسان(گروه سنی ج)، «ویدا حدادیان فاروجی» مقام دوم این بخش از جشنواره ملی موسیقی جوان را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: «رضا اخباری» از هنرمندان نوجوان شهرستان مانه و سملقان هم مقام سوم  در شاخه آواز و دوتار (گروه سنی الف) را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، حیدری گفت: این جشنواره در بخش های موسیقی نواحی،موسیقی دستگاهی و موسیقی کلاسیک در تهران برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

براساس این گزارش؛ ویدا حدادیان فاروجی متولد ۱۳۷۵ مدرس دوتار آموزشگاه موسیقی نغمه های شاه جهان فاروج که از سال ۹۷ فعالیت خود را در حوزه موسیقی آغاز و تاکنون مقام برگزیده دومین جشنواره موسیقی استانی تار آوا مقام دوم جشنواره ملی موسیقی جوان در بخش تکنوازی دوتار شمال خراسان در رده سنی ج را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

همچنین، رضا اخباری متولد ۱۳۸۵ فعال حوزه موسیقی مقامی شهرستان مانه و سلمقان که کسب رتبه برتر جشنواره استانی موسیقی تارآوا و حضور در دومین جشنواره استانی موسیقی تارآوا و در جشنواره ملی موسیقی جوان مقام سوم را کسب کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری خراسان شمالي جشنواره موسیقی جوان جشنواره ملی موسیقی جوان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد