Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: جهان استکبار برای ضربه زدن به مسلمانان از دیرباز بر روی چند عنصر برنامه‌ریزی کرده است و آن را دنبال می‌کند، که یکی از مهم‌ترین آن‌ها حذف و یا کمرنگ کردن نقش مادر و همسر در خانواده است.

او در مراسم جشن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) که در مصلای جمعه بوشهر برگزار شد، گفت: ترویج ابتذال اخلاقی و جلوگیری از تحصیل زنان در دوره‌های گوناگون از جمله برنامه‌های استکبار علیه زنان و جامعه اسلامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: از زن در جوامع غربی و سرمایه‌داری به‌عنوان کالای تجاری و تبلیغاتی بهره‌کشی می‌شود.

امام جمعه بوشهر گفت: نقش زن در نظام آفرینش بسیار ارزشمند و در تولد انسانیت و نهادینه کردن فرهنگ الهی و دینی بسیار مهم است.

صفایی بوشهری، حضرت زهرا(س) را نماد تمام خوبی‌ها دانست و بر الگوگیری از ایشان در تمامی امور تاکید کرد.

او همچنین گفت: باید در کنار توجه به اقتصاد، به فرهنگ هم نگاه ویژه‌ای داشت و یکی از پایه‌های بنیادین فرهنگ نقش زن و مادر در خانواده و جامعه است.

در این مراسم که با عنوان «نخستین جشنواره ملی اسوه‌های صبر و مقاومت» برگزار شد، از ۱۷ خانواده شهید حفاظت هواپیمایی استان بوشهر تجلیل شد.

همچنین از جمعی از مادران زیر ۴۰ سال که ۳ یا بیشتر فرزند دارند، با عنوان «شکوه مادری» تجلیل و از کتاب «آخرین آیه» روایت زندگی شهید محمد نوری و کتاب صوتی «قهرمان روستای ما» روایت زندگی شهید عباس آفریدون رونمایی شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حضرت زهرا ائمه اطهار امام جمعه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حاجیه خانم ماه بیگم کریمی مادر شهیدان والامقام علی مراد و علی محمدرضایی شب گذشته به دلیل کهولت سن و بیماری دارفانی را وداع گفت.
پیکر حاجیه خانم ماه بیگم کریمی امروز ساعت ۱۶:۳۰ تشییع و در گلزار شهدای بیستجان شهر زاینده رود به خاک سپرده می‌شود.
شهید علی محمد رضائی سی ام آذر سال ۱۳۶۱ در عملیات محرم و شهید علی مراد محمد رضایی ۲۱ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • جمیله علم الهدی خطاب به غربی ها: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید