Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:36:55 GMT

سهم خراسان جنوبی از مرز ماهیرود فقط کارگری است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۰۱۰۵

سهم خراسان جنوبی از مرز ماهیرود فقط کارگری است

به گزارش خبرگزاری مهر؛ حسین فنودی ظهر یکشنبه در دیدار رئیس و اعضا شورای اسلامی استان با استاندار خراسان جنوبی، اظهار کرد: انتظار داریم نیروهای این مرز از مردم بومی باشند مگر اینکه متخصص آن کار در استان وجود نداشته باشد.

وی بیان کرد: جاده از شاخص‌های پیشرفت است ولی اکنون هنوز جاده درح به ماهیرود حادثه‌ساز است و نیاز به توجه ویژه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفتۀ وی بخش درح و مود از لحاظ پزشکی و داروخانه شبانه روزی با مشکل روبه‌رو است و فقط یک مرکز جامع سلامت دارند و برای خدمات پزشکی مسیرهای پرخطر بسیاری را مردم طی می‌کنند.

نماینده شهرستان سربیشه در شورای اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: در بخش درح هنوز نمایندگی ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی وجود ندارد و لازم است که حداقل چند ارگان که مردم بیشتر با آنها کار دارند نمایندگی خود را در درح ایجاد کنند.

فنودی با اشاره به قیمت بالای اجاره‌ها در سربیشه گفت: معلم‌ها و فرهنگیان ما به همین دلیل در رفت و آمد هستند که با احداث معلم سرا و خانه معلم‌ها می‌توان به این قشر کمک کرد.

وی درخواست قیر رایگان برای سربیشه و مود را کرد چرا که این شهرها به دلیل گازکشی آسفالت آنها مشکل دارد.

به گفتۀ وی عدم دسترسی به شبکه‌های اینترنی در روستاهای درح از مشکلات مهم مردم و دانش آموزان این مناطق است.

کد خبر 5406935

منبع: مهر

کلیدواژه: مرز ماهیرود سربیشه معاونت عمرانی استاندار خراسان جنوبی بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه امداد رسانی آمار کرونا اردبیل عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود

ایسنا/همدان نماینده‌ ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه با روش‌ها و سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود گفت: حمایت از جامعه کارگری فقط به افزایش ۳۰ درصد یا ۴۰ درصد حقوق کارگر نیست، در جامعه‌ای که تورم وجود دارد طبیعتاً کارگر عزیز ما، در خیلی از موارد از تورم عقب می‌ماند؛ باید سازوکارهای اقتصادی طراحی شود که جامعه‌ کارگری ما بتواند خودش سهام‌دار باشد.

آیت الله حبیب‌اله شعبانی‌موثقی، جمعه ۷ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه همدان ضمن تبریک روز کارگر و تشکر از زحمات این قشر زحمت‌کش، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر فرمودند «حال خوب کارگر باعث خوب شدن، حال جامعه می‌شود» این یعنی همه باید تلاش کنیم از مسئله‌ کار و کارگری حمایت کنیم.

او همچنین با بیان اینکه عمل به تقوا در مسئولین، همان انجام دادن وظایف قانونی‌شان است؛ اگر مسئولی که در نظام اسلامی مسئولیت دارد به وظایف و مأموریت‌هایی که در قانون برای او تعریف‌ شده عمل کند، تقوا را رعایت کرده است و اگر نسبت‌ به قوانین و مأموریت‌هایی که به او داده شده، کوتاهی کرده و ترک فعل یا تسامح داشته باشد با مسئله تقوا ناسازگار است.

شعبانی‌موثقی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر ریاست جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا، عنوان کرد: در مسائل روابط بین‌الملل شرق و غرب فرقی ندارد، آن‌چه که مهم هست این است که این سفرها و توافق‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌ها به نفع منافع اقتصادی کشور باشد. واقعاً اگر این تفاهم‌ها اجرایی شود یک چالش جدی برای تحریم‌ها است ولی به شرط اینکه پیگیری و اجراء شود، مردم باید ببینند این توافق‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌ها در زندگی روزمره آن‌ها اثر دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند