Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@10:07:48 GMT

لیگ یک / تیم حسین خانی خیال صعود دارد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۰۲۸۶

لیگ یک / تیم حسین خانی خیال صعود دارد

مس کرمان به زحمت و در دقایق پایانی بازی موفق شد از روی نقطه پنالتی تیم شهرداری آستارا را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، مس که به خوبی می دانست برای ماندن در کورس قهرمانی باید سه امتیاز این بازی را از آن خود کند بازی را تهاجمی شروع کند اما موقعیت های ایجاد شده این تیم تا قبل از پنالتی ره به جایی نبرد و  تیم شهرداری آستارا هم با مربیگری پایان رافت نشان داد به خوبی می تواند در برابر تیم های مدعی مقاومت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام ضربه پنالتی به سود مس کرمان برای پیروزی این تیم در برابر شهرداری آستارا و کسب سه امتیاز بازی کافی بود. بعد از اعلام این ضربه مهیار زحمتکش در دقیقه 85 بازی پشت ضربه ایستاد و دروازه بان شهرداری آستارا نتوانست ضربه را مهار کند و مس به برتری یک بر صفر رسید. شهرداری آستارا زمانی برای گل زدن پیش روی کرد که وقت کافی برای تمرکز روی حملات و هم چنین استفاده از آنها وجود نداشت و در نهایت مس کرمان این بازی را با یک گل به سود خود به پایان برد.

 

نکته قابل تامل در مورد مس اینکه از حملات متعدد روی دروازه شهرداری آستارا و بازگشت توپ ها خسته نشد و این قدر به این کار ادامه داد تا در نهایت به گل رسید. مس کرمان که در جام حذفی فولاد را حذف کرده بود در این بازی اسیر ضد حملات آستارایی ها نشد و سه امتیاز شیرین به دست آورد. شاگردان حسین خانی با این نمایش یک بار دیگر نشان دادند خیالشان در این فصل صعود به لیگ برتر است و حاضر نیستند از هدفی که برای خود ترسیم کرده اند کوتاه بیایند.

 

مس کرمان با این برد 32 امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم ملوان جای خود را در رده دوم جدول تثبیت کرد.

مس کرمان شهرداری آستارا دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس کرمان شهرداری آستارا دسته یک شهرداری آستارا مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ناهید کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی را در ماه مه منتشر کرد که ثبت امتیازات مسابقات بین المللی موجب صعود تکواندوکاران کشورمان شد و در میان المپین ها، ناهید کیانی با یک پله صعود جای «جید جونز» قهرمان پرآوازه جهان را در رده دوم گرفت.

در گروه بانوان و در وزن ۴۹- کیلوگرم، مبینا نعمت زاده دختر المپین ایران با ۲۳۱.۷۵ امتیازدر رده نهم ایستاده است. سوگند شیری با کسب ۱۳۱.۱۰ امتیاز در رده سی و دوم قرار دارد؛ غزل سلطانی با کسب ۱۰۱.۴۷ امتیازدر جایگاه ۴۷ قرار گرفت. سعیده نصیری هم با ۵ پله صعود و کسب ۸۴.۶۲ امتیاز در رده ۶۲ قرار دارد.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، ناهید کیانی دختر المپیکی ایران با کسب طلای تورنمنت آزاد صربستان و ارتقای امتیازاتش به ۴۲۶.۴۳ امتیاز، با یک پله صعود در جایگاه دوم جای گرفت.

در وزن ۶۷- کیلوگرم ساغر مرادی با کسب ۹۶.۱۶ امتیاز در رتبه ۴۶ ایستاد؛ سیده نرگس میرنوراللهی با ۹۳.۸۴ امتیاز در رده ۴۷ و ملیکا میرحسینی با کسب ۹۳.۰۹ یک رده بالاتر از میرنوراللهی در این وزن قرار گرفته است.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم، زهرا پوراسماعیل نیز با ۶۳.۱۴ امتیاز در رتبه ۵۱ رنکینگ المپیکی قرار دارد.

در وزن ۵۸- کیلوگرم گروه آقایان، مهدی حاجی موسائی با جمع امتیازات ۳۲۵.۵۲ امتیاز و بدون تغییر در رده ششم رده بندی ایستاد. در همین وزن ابوالفضل زندی با کسب ۲۱۵.۳۷ امتیاز و یک پله صعود در جایگاه سیزدهم جهان قرار گرفت.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، متین رضایی با ۲۰۰.۴۰ امتیاز و یک پله صعود در رده شانزدهم ایستاده است. رضا کلهر با وجود دوری از میادین در جایگاه ۴۸ جهان قرار دارد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، مهران برخورداری مرد المپیکی ایران با ۲۴۸.۷۵ امتیازو بدون تغییر در رده نهم ایستاد؛ میرهاشم حسینی با کسب ۱۳۱.۲۵ امتیاز و یک پله صعود در رده بیست و یکم جای دارد.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم، آرین سلیمی دیگر المپین ایران با ۱۷۵.۵۶ امتیاز و بدون تغییر در رده بیست و یکم جای دارد.

دیگر خبرها

  • صعود ناهید کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند