Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:45:36 GMT

خدمات سئو چیست؟

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۰۲۹۹

خدمات سئو چیست؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، خدمات سئو شامل لینک سازی داخلی و خارجی، تولید محتوا با توجه به استراتژی و نیاز سایت، بهبود سرعت لود سایت، رعایت تمام قواعدUI و UX، سوشال سیگنال، مشاوره تخصصی برای تبلیغات و سئو فنی است.

سئو سایت یکی از مهم‌ترین عوامل گسترش کسب و کار است. مواردی که در بالا ذکر شد خدمات شرکت سئو ایران است که به طور کاملاً شفاف بیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا از مشاوران سئو ایران راهنمایی بگیرید و سپس می‌توانید قراردادی معتبر با بزرگترین شرکت سئو سایت ببندید.

تکنیک‌های مهم شرکت‌های سئو

شرکت‌های سئو با انجام یک سری تکنیک‌های مهم، موجب افزایش بازدید از سایت و در نهایت فروش بیشتر می‌شوند. (البته شرکت‌های معتبر و شناخته شده) یکی از مهمترین سوالاتی که افراد پیش از سئو کردن سایت خود توسط شرکت متخصص در امور سئو خواهند پرسید این است که UX و UI چیست؟

آیا UI جزو خدمات سئو است؟

در اصل UI به طراحی سایت بر می‌گردد. اما بر سئو سایت تاثیر می‌گذارد. در واقع نمی‌توان گفت اگر UI یک سایت بد باشد سئو نخواهد شد. زیرا ویکی پدیا مثال نقض این موضوع است. اما این نکته هم باید در نظر بگیرید که ویکی پدیا سایت بسیار بزرگ و مشهوری است که کاربران به آن اعتماد دارند و نیاز کاربر را برطرف می‌کند. پس توقع زیادی است که یک سایت جدید که ظاهر زیبایی هم ندارد، بتواند در این رقابت سخت گوگل برنده شود.

آیا UX جزو خدمات سئو است؟

همانطور که گفتیم سایت ویکی پدیا با توجه به اینکه UI خیلی زیبایی ندارد اما در بسیاری از کلمات در صفحه اول گوگل قرار دارد. دلیل این موضوع هم برطرف کردن نیاز کاربر بود. دقیقاً رسیدیم به تعریف UX. یکی از تکنیک‌های مهم سئو نیز برطرف کردن نیاز کاربران است. با افزودن المان‌های مورد نیاز و هر آنچه مخاطب نیاز دارد را در دسترس قرار دهد. اما سئوکار فقط برخی این موارد را می‌تواند انجام دهد و قسمتی از UX باز هم به طراحی سایت بر می‌گردد.

پیدا کردن استراتژی سئو متناسب با سایت

حسابرسی سئو و یا همان SEO AUDIT از مهمترین خدماتی می‌باشد که یک شرکت سئو سایت به شما ارائه می‌دهد. در حقیقت در این بخش، سایت شما مورد بررسی تخصصی قرار گرفته تا نقاط ضعف و قدرت سایت شما مشخص شود. سپس با ایجاد یک استراتژی کاربردی موجب رشد نقاط قوت و همچنین تبدیل نقاط ضعف به نقاط قدرت سایت شما می‌شوند. به همین علت بررسی و آنالیز سایت توسط یک شرکت سئو سایت می‌تواند بسیار در رشد کسب و کار شما مفید باشد. حتماً دقت داشته باشید که شرکتی را که برای انجام سئو سایت در نظر گرفته اید، در ابتدا سایت شما را مورد بررسی و آنالیز قرار دهد تا از سفارشی بودن استراتژی سئو سایت خود مطمئن باشید.

بررسی و تحلیل رقبای سایت

قدرتمند بودن برند و یا کسب و کار شما برای پایداری وضعیت سئو سایت کافی نیست و همواره باید در حال تجزیه و تحلیل رقبای خود باشید، تا بتوانید رتبه سایت را حفظ و همچنین بهبود ببخشید. با این کار می‌توانید نقاط ضعف و یا قدرت رقبای خود را تشخیص داده و سپس با تقویت خود در نقاط ضعف آنها موجب بهبود عملکرد سئو سایت خود نسبت به آنها شوید. در نتیجه دقت داشته باشید تا شرکت سئو سایت مورد نظرتان، وظیفه تجزیه و تحلیل رقبای شما را به درستی انجام دهند.

سفارشی بودن استراتژی سایت

سفارشی بودن استراتژی سئو سایت شما از مهمترین خدمات سئو سایت است که در برنامه ریزی آن باید دقت کنید! چراکه با داشتن یک رویکرد منحصر به فرد برای کسب و کار، موجب بازدهی بالا برای سایت خواهد شد. در واقع منظور ما از بیشترین بازدهی، افزایش فروش و یا بازدید از خدمات شما خواهد بود. به همین علت در انتخاب شرکت سئو سایت بسیار باید دقت داشته باشید، چرا که بیشتر شرکت‌های نوظهور که خدمات سئو انجام می‌دهند، از استراتژی‌های تکرار و بدون بازده استفاده می‌کنند.

سئو خارجی و یا OFF-PAGE SEO

یکی از اصلی ترین خدماتی که باید شرکت سئو سایت به شما ارائه دهد، سئو خارجی و یا سئو OFF PAGE می‌باشد. این نوع از خدمات به معنای بهبود رتبه سایت شما توسط عواملی خارج از سایتتان است. به عنوان مثال بهره مندی از پرتاژ یا بک لینک از سایت‌های معتبر که به سایت شما اشاره می‌کند می‌تواند موجب توجه هرچه بیشتر موتورهای جستجوگر گوگل به سایت شما شود. به صورت کلی مهم‌ترین خدمات سئو خارجی و یا OFF- PAGE SEO شامل موارد زیر است:

استمرار در نوشتن تبلیغات درباره ی محتوای سایت شما در سایت‌های معتبر ایرانی و یا خارجی

تنظیم و تهیه‌ی یک محتوای تبلیغاتی قابل اشتراک برای معرفی خدمات سایت شما

تبلیغ ویژه سایت و برند شما در شبکه‌های اجتماعی توسط افراد مختلف

استفاده از WEBMASTER گوگل و همچنین دیگر اکستنشن ها برای بهینه سازی سایت شما

سئو داخلی و یا ON-PAGE SEO

یکی دیگر از خدمات مهمی که باید شرکت سئو سایت به شما ارائه دهد، سئو داخلی و یا سئو ON-PAGE است. این نوع از خدمات به معنای بهبود رتبه و عملکرد سایت شما توسط عوامل داخلی سایتتان است. این اقدامات داخل سایتتان انجام شده و به صورت مستقیم قابل مشاهده برای کاربران نبوده و درواقع سئو داخلی به معنای انجام خدمات زیر برای سایت شما می‌باشد.

نوشتن توضیحات کاربردی برای قسمت متا که کاربر آن را در صفحه سرچ گوگل مشاهده خواهد کرد.

ایجاد لینک‌های داخلی مفید بین صفحات سایت

ایجاد SITEMAP و یا همان نقشه سایت

ایجاد تصاویر زیبا و کارآمد برای صفحات سایت شما

تحقیق و استفاده از بهترین کلمات کلیدی در صفحات سایت

تجزیه‌ی سایت که مورد پسند کاربران باشد

گزارشات ماهانه توسط شرکت سئو سایت

شما باید در مقابل خدماتی که شرکت سئو سایت در قبال سایت شما انجام می‌دهند همواره آگاه باشید تا بتوانید روند پیشرفت سایت خود را مورد بررسی قرار دهید. به همین علت به گزارشات منظم ماهیانه سایت خود توسط شرکت سئو دقت داشته باشید تا متوجه ترافیک سایت، بازدیدها و… سایت خود باشید. همچنین شما می‌توانید وظیفه طراحی سایت خود را به شرکت سئو سایت خود سپرده تا از بهینه بودن زیربنای سایت خود مطمئن باشید. مهمترین شاخص که موجب بهیمه بودن سایت شما می‌شود، توجه به UI و UX سایت شما است .

اهمیت UI و UX در بهبود عملکرد سایت

UI در واقع به معنای مجموعه اقداماتی می‌باشد که جنبه‌های گرافیکی یک سایت را دربر می‌گیرد و UX به معنای تجربه و احساس راحتی کاربر نسبت به سایت شما است .

جمع بندی درباره خدمات سئو

خدمات سئو شامل تکنیک‌های تخصصی ای است که ممکن است برای همه آشکار نباشد. سپردن سایت به شرکت متخصص سئو از مهم‌ترین شروط برای گسترش کسب و کار است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5407048

منبع: مهر

کلیدواژه: سئو سایت کسب و کار کسب و کارهای اینترنتی کسب و کار تبلیغات خرید آنلاین فضای کسب و کار بازی های رایانه ای کسب و کارهای اینترنتی بلیت هواپیما عید نوروز اهن الات انسیه خزعلی زیورآلات صنعت چرم سرمایه گذاری تابلو سازی دقت داشته باشید شرکت سئو سایت سایت شما ترین خدمات خدمات سئو کسب و کار نقاط ضعف سایت خود یک سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران

بانک سامان با تیمی کامل از مدیران و کارکنان خود، از صادرکنندگان کشور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند.

به نقل از سامان رسانه، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور فعال بانک سامان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه رویدادی است که در آن معتبرترین شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از جمله بانک سامان، توانمندی‌های صادراتی خود را به مراجعه کنندگان معرفی می‌کنند.

بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌ها و بنگاه‌های صادراتی کشور تبدیل شده است، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار صادرکنندگان کشور قرار خواهد داد.
گفتنی است، این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه بانک سامان در سالن ۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان