Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_ با حضور سردار مرتضوی فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیمارستان ویژه وتخصصی صحرایی ثامن الائمه (ع) برای خدمت رسانی به ساکنان محروم شهرستان زیرکوه مستقر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زیرکوه، بیمارستان ویژه وتخصصی قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به ساکنان مناطق محروم شهرستان زیرکوه بیمارستان ویژه وتخصصی نیروی زمینی سپاه در این شهرستان مستقر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیمارستان که روزانه به صورت تخصصی و رایگان پذیرای مردم شهر حاجی آباد و 30 روستا و نقطه محروم شهرستان زیرکوه است .

بیمارستان ویژه وتخصصی صحرایی ثامن الائمه (ع)  دارای شامل چندین بخش تخصصی از جمله قلب و عروق، زنان و زایمان، جراحی، ارتوپدی، چشم، اطفال و همچنین دندانپزشکی است.

پزشک عمومی، داخلی، آزمایشگاه، اپتومتریک (بینایی سنجی) و تجویز عینک، اتاق عمل، اورژانس، رادیولوژی، سونوگرافی و سی تی اسکن از دیگر بخش‌ها و خدماتی است که در این بیمارستان سیار به بیماران خدمات ارائه می دهد.

گزارش تسنیم از تداوم خدمت‌‌رسانی سپاه در مناطق سیل‌زده کرمان/ استقرار بیمارستان سیار ‌در ‌رودبار جنوبافتتاح بیمارستان سیار شهید سلیمانی سپاه در منطقه سیل‌زده رودبار جنوب+ تصاویررئیس سابق شورای صالحیه بر اثر اصابت گلوله به بیمارستان منتقل شد

این بیمارستان با بهره گیری از نیرو‌های متخصص، کار خود را با پذیرش روزانه 1200 مراجعه‌کننده و بیمار در روز آغاز کرده است وعلاوه بر خدمت رسانی به ساکنان روستای شاهرخت، با هماهنگی انجام شده با شبکه بهداشت شهرستان، ساکنان متقاضی دریافت خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم و روستا‌های حاجی آباد زیرکوه نیز با معرفی و فرم ارجاع از پزشک خانواده با سرویس رایگان به بیمارستان صحرایی سپاه انتقال داده شده و تحت پوشش خدمات عمومی و تخصصی قرار می‌گیرند.

تمام خدمات عمومی و تخصصی و آزمایشگاهی و از جمله دارو برای همه مراجعه کنندگان و از جمله ساکنان محروم بیش از 30 روستای زیرکوه که به بیمارستان ویژه وتخصصی صحرایی ثامن الائمه (ع) مراجعه دارند، کاملا رایگان است.

انتهای پیام/252/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی زمینی سپاه ثامن الائمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/لرستان فرماندار دلفان از راه‌اندازی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در مرکز بخش میربگ به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

اصغر قهرمانی شامگاه گذشته پنجم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان بخشداری میربگ و هلال احمر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در این بیمارستان متخصصان و پزشکانی در رشته‌های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، ارولوژی، پوست، اعصاب و روانپزشکی، زنان و زایمان، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی برای ارائه خدمات به اهالی این منطقه حاضر خواهند بود.

فرماندار دلفان ادامه داد: همچنین خدماتی مانند رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت، داروخانه ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف