Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، دکتر محمد مهدی گویا گفت: وقتی یک واکسن وارد کشور می‌شود فرآیندی را طی می‌کند تا اجازه تزریق به مردم پیدا کند.

وی افزود: در این فرآیند حتما مستندات به سازمان غذا و دارو ارائه می‌شود که پس از تایید این مستندات توسط این سازمان و انجام یکسری اقدامات دیگر مانند برچسب زدن نهایتا آماده تزریق به هموطنان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر واکسن در اختیار ماست. منتها هنوز مدارک و مستندات آن به سازمان غذا و دارو تحویل نشده است.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، گویا بیان داشت: به محض این که این مدارک و مستندات تحویل سازمان غذا و دارو شود و آنها تایید کنند ما اجازه پیدا می‌کنیم که واکسن را توزیع کرده و در اختیار هموطنان‌مان قرار دهیم.

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر در پایان گفت: بابت تاخیر رخ داده، هرچند که به وزارت بهداشت مربوط نمی‌شود ولی من به نوبه خودم از همه مردم عزیز کشورمان پوزش می‌طلبم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد

متقاضیانی که درخواست خودروی خود را از شرکت مدیران خودرو داده اند این روز‌ها با مشکل تاخیر در تحویل مواجه هستند. این روز‌ها معضل تاخیر در تحویل خودرو از سوی شرکت‌های خودروساز بسیار به چشم می‌خورد و متقاضیانی که سرمایه‌های خود را به حساب خودروسازان واریز کرده اند اعلام نارضایتی می‌کنند.

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام از مسئولان درخواستی رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام، شرکت مدیران خودرو متأسفانه دو ماه از بیمه و پلاک خودرو گذشته ولی هنوز خودرو را تحویل نداده و گفتند مجوز خروج از گمرک بم صادر نمی‌شود لطفاً پیگیری کنید بنده ثبت نامی تیرماه ۱۴۰۲ و تکمیل وجه به صورت نقدی در دی ماه انجام شده و پلاک و بیمه اسفند ماه صادر شده و مدارک خودرو گرفتم لطفا به پارکینگ شرکت مدیران خودرو در بم بروید و دلیل عدم تحویل را بپرسید.

منبع: علی صادقی - کرمان

سلام، همه خودروهای شرکت مدیران خودرو؛ آریزو، x55، x22، و غیره برای من x22 pro هست. من خودروی خودم را فروختم تا بتوانم از این شرکت خودرو بخرم. الان هر روز با اسنپ به سرکار می‌روم که حدودا ماهی ۵ میلیون تومن هزینه اسنپ من می‌شود. چرا خودرویی که مدت هاست آماده هست را به مشتری تحویل نمی‌دهند و در بدترین شرایط نگهداری می‌کنند که باعث آسیب به خودرو می‌شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد