Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فاینورد در هفته بیستم لیگ اردویسه هلند امروز یکشنبه به مصاف تیم آلکمار رفت و با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی رسید.

علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فاینورد که در هفته‌های گذشته زیر فشار انتقاد کارشناسان و رسانه‌های هلند قرار داشت، در این بازی خوش درخشید و عملکرد قابل قبولی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبخش ابتدا در دقیقه ۳۰ و زمانی که فاینورد با یک گل از حریفش عقب بود، یک پنالتی گرفت و «اورکون» این پنالتی را به گل تبدیل کرد.

در ادامه و زمانی که فاینورد با نتیجه ۲ بر ۱ از آلکمار پیش افتاد، جهانبخش در دقیقه ۶۴ موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند. این بازیکن ایرانی در دقیقه ۸۴ تعویض شد. گل چهارم فاینورد هم در دقیقه ۹۱ به ثمر رسید.

فاینورد با این برد ۴۳ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت. جهانبخش هم با این گلزنی خود را آماده حضور در اردوی تیم ملی ایران کرد که روزهای هفتم و دوازدهم بهمن به مصاف عراق و امارات می‌رود.

کد خبر 5407101 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران علیرضا جهانبخش تیم فوتبال فاینورد فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال زنان ایران تیم ملی فوتبال ایران فوتبال زنان هندبال سردار آزمون جام ملتهای آسیا باشگاه پرسپولیس فوتسال تکواندو کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پاس همدان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان فولاد ب خوزستان بود، که در پایان تیم پاس ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

 گل‌های تیم پاس را رضا حسینی در دقیقه ۵۰ و نادر هوشیار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تک گل فولاد ب خوزستان را هم امیرحسین لارزی دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی زد.

تیم پاس همدان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول گروه اول صعود کرد.

تیم آریان همدان هم که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا، ۱۱ اردیبهشت در بندرعباس میهمان تیم رده ششمی و ۳۱ امتیازی فولاد هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!