Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیرحسین اسماعیل‌زاده روز یکشنبه در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: بوشهر یکی از استان‌های مستعد در والیبال ساحلی است که باتوجه به ظرفیت‌های این استان در زیر ساخت ورزش‌های ساحلی، می‌توان یکی از پایگاه‌های والیبال ساحلی را در این استان راه‌اندازی کرد.

وی که برای برگزاری اردوی تمرینی ملی‌پوشان والیبال ساحلی شامل محمداسماعیل نقی پور و سید علی لطیفی در بوشهر حضور دارد، بیان کرد: تیم ملی برای مسابقات المپیک نوجوانان ۲۰۲۲ چین آماده می‌شود که آبان سال آینده برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل‌زاده ادامه داد: ملی‌پوشان نوجوان با هدف کسب آمادگی بیشتر امسال در قالب تیم ایران جوان در لیگ برتر والیبال ساحلی حضور دارد.

وی افزود: تاکنون دو هفته از لیگ برتر والیبال ساحلی در استان هرمزگان برگزار شده و هفته سوم نیز به میزبانی چابهار برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت:  اولویت این اداره کل توجه به ورزش‌های آبی و ساحلی است.  

احمد بهروزیان‌فرد افزود: استان بوشهر در زمینه ورزش‌های ساحلی از جمله فوتبال ساحلی، هندبال و والیبال ساحلی یکی از قطب‌های کشور است.

وی ادامه داد: استان بوشهر آمادگی دارد تا باهمکاری فدراسیون والیبال پایگاه والیبال ساحلی کشور را راه‌اندازی کند.

بهروزیان‌فرد همچنین از هیات والیبال استان درخواست کرد تا ورزشکاران مستعد در زمینه والیبال ساحلی را شناسایی کند.

برچسب‌ها بوشهر هرمزگان لیگ برتر والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر هرمزگان لیگ برتر والیبال بوشهر هرمزگان لیگ برتر والیبال والیبال ساحلی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان وبلوچستان گفت: در این نمایشگاه و در پاویون سیستان و بلوچستان زنجیره‌های ارزش در حوزه شیلات، آبزیان، خرما و سایر ظرفیت‌های استان در زمینه‌های سرمایه گذاری در معرض دید سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار گرفت.
شهرکی با اشاره به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در صنایع شیلاتی افزود: ۸۰ درصد تور ماهیگیری و ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در این استان تولید می‌شود.
وی ادامه داد: وجود بیش از ۳۱۰ کیلومتر نوار ساحلی و ظرفیت‌های فراوان بالقوه مناطق ساحلی چابهار، کنارک، زرآباد و دشتیاری، این استان را به مرکز تولید و اشتغال تبدیل و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را فراهم کرده است.
وی تاکید کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شیلاتی محرک توسعه اقتصادی سواحل بکر مَکُران است که می‌توان با سرمایه‌گذاری بیشتر در این حوزه علاوه بر ایجاد اشتغال و نقش‌آفرینی گسترده در صادرات آبزیان و ارزآوری، زمینه توسعه هرچه سریع‌تر این سواحل را فراهم کرد.
نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آماده بازدید، بازدیدکنندگان است و سرمایه گذاران و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از غرفه سیستان وبلوچستان به سالن شماره چهار غرفه شماره ۹ مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • استان بوشهر در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش بنیان رتبه سوم کشور شد
  • کسب رتبه سوم استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت