Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار عصر یکشنبه پس از شکست یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: بازی عجیبی بود و یک گل استنثنایی از تیم نفت دریافت کردیم، اما پیش از گل مسلط بر بازی بودیم حتی بعد از گل نیز تا زمانی که مدافع ما با بی‌تجربگی در ۱۰ دقیقه دو کارت زرد دریافت و از زمین اخراج شد، شرایط خوبی را دنبال می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: مربی جوانی نیستم که با این اتفاقات شانه خالی کنم. با تلاش مضاعف در تعطیلات شرایط تیم در نیم فصل دوم را برمی‌گردانیم. طبیعت فوتبال این است، یک روز برنده و یک روز بازنده‌اید، بازی رفت را مقابل نفت بردیم و امروز به این تیم باختیم. با این حال از هواداران عذر خواهی می‌کنم و با اراده قوی به لیگ برمی‌گردیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره انتقاد هواداران از عملکرد تیم ذوب‌آهن تاکید کرد: هوادار حق دارد ناراحت باشد و به آن حق می‌دهم و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. ذوب‌آهنی را تحویل گرفتم که روز آخر در لیگ ماند و نسبت به سال گذشته افزایش بودجه نداشته است. امروز یک نتیجه بد گرفتیم، اما باید واقع بین باشیم؛ در دو سال گذشته ذوب‌آهن نتایج بسیار بدی گرفته است.

تارتار افزود: باید همه شرایط را در نظر گرفت و صبور بود. ذوب اگر می‌خواهد به روزهای خوب خود و به جمع مدعیان برگردد، باید هزینه بیشتری بکند. باید با گل گهر، مس و فولاد رقابت کرد، این کار نیاز به بودجه دارد. در نیم فصل باید تیم را ترمیم و بازیکنان مدنظر را جذب کرد تا سال بعد شرایط بهتری رقم بخورد. در سال اول با بودجه محدود نمی‌شود کار بزرگی کرد.

سرمربی ذوب‌آهن درباره عملکرد بازیکنان خریداری شده در ابتدای فصل توضیح داد: براساس رزومه بازیکن خرید می‌کنیم و اینکه بازیکنان پس از انتقال به تیم‌های دیگر عملکرد خوبی ندارند، محدود به ذوب‌آهن نمی‌شود. در همین لیگ برتر بازیکنی که برای یک فصل او ۲۰ میلیارد هزینه شده هم عملکرد خوبی در تیم جدیدش نداشته است. بازیکن را از داخل خانه‌اش که نیاوردیم او را بر اساس عملکردش جذب کردیم و اگر در این تیم و فضا نتوانسته عملکرد مثبتی داشته باشند، باید تیم ترمیم شود.

وی در پایان درباره انتظار خودش از تیم ذوب آهن گفت: انتظارم از خودم بیشتر بود و توقع داشتم این تیم حداقل در نیمه بالایی جدول قرار گیرد.

کد خبر 5407164

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی تارتار ذوب آهن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ذوب اهن اصفهان بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا امداد رسانی اردبیل عکس استانها ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ استاندار زنجان گفت: نهاد شورا اصلی‌ترین و ابتدایی‌ترین ساختار مردم سالاری دینی است و اگر قرار باشد کشورمان در تحزب رشدی داشته باشد به این نقطه باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه امیدواری‌های زیادی در شورا‌ها ایجاد شده است افزود: از زمان شکل گیری شورا‌ها در کشور سال‌ها گذشته است و این نهاد‌ها اکنون به بلوغ رسیده اند، عملکرد و رفتار‌ها نیز نسبت به قبل بهتر شده است.

افشارچی بابیان اینکه در ۲ و نیم سال گذشته کار‌های متعددی در حوزه شورا‌های شهری و روستایی استان انجام گرفته است، ادامه داد: در این راستا سال گذشته ۱۷ هزار میلیارد ریال پرداختی انجام گرفت که پیش بینی می شود این رقم در سال‌های آینده به بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه تمرکز بر ارزش افزوده تولید و ثروت توسط شهرداری و دهیاری‌ها مد نظر باشد، افزود: انتظار بر این است مبنایی برای ایجاد ثروت در دراز مدت مورد توجه قرار گیرد.

استاندار زنجان با اشاره به شعار سال گفت: وضعیت دهیاری‌ها نسبت به سال‌های گذشته بهبود یافته و عملیات عمرانی نیز شتاب بیشتری گرفته است.

افشارچی با بیان اینکه ایجاد کارگاه‌های اقتصادی موضوع مهمی است گفت: این استان به سمت نظام خوشه روستا‌ها حرکت می‌کند و برنامه‌هایی را در این خصوص مورد توجه قرار داده که همراهی دستگاه‌ها در تحقق آن لازم است.

وی با تأکید بر اینکه روستا‌های استان باید بیشتر مولد باشند ادامه داد: استان به موضوع مشکلات واقف است و مسئله بهره روری آب در روستا‌ها امری مهم محسوب می‌شود.

استاندار زنجان به لزوم بهره گیری از تکنولوژی‌های روز اشاره کرد و گفت: انتظار بر این است که شهرداری‌ها در این خصوص پیشگام باشند و تحولاتی را ایجاد کنند.

افشارچی با بیان اینکه دسترسی مردم به اینترنت پر سرعت در شهر‌های ابهر، خرمدره، قیدار و زنجان در حال انجام است افزود: برنامه‌ریزی‌ها باید ناظر بر آینده باشد و در این میان هوش مصنوعی اولویت اول در سطح جهانی است.

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • منیزیم را چه زمانی از روز مصرف کنیم؟
  • این دو عامل احتمال پارکینسون را افزایش می دهد
  • ژنتیک و قرارگیری در معرض آفت کش ها خطر پارکینسون را افزایش می دهد
  • کشمکش وزارت‌های دارایی و دفاع آلمان بر سر افزایش بودجه نظامی
  • شانه‌زدن مو‌های آقای رئیس‌جمهور سوژه شد (فیلم)
  • کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • ببینید | اردوغان جنجال به پا کرد؛ شانه زدن موهای رئیس‌جمهور هنگام ورود به دادگاه
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان