Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد رحمان سالاری در خصوص وضعیت تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که توانستم با قدرت وارد تیم شاهین بوشهر شوم و مشکلات تیم را با کمک همه حل کنم. مشکلات شاهین از آن چیزی که مردم می بینند بیشتر است. 

وی افزود: پنجره بسته و بدهکاری های زیاد از جمله مشکلاتی است که باشگاه دارد و من سوپرمن نیستم که به تنهایی بتوانم مشکلات را حل کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری به دلیل مسائل قانونی نمی تواند کمک کند که این موضوع امری طبیعی است. باشگاه شاهین خصوصی و دولتی نیست و معلوم نیست که باشگاه برای چی کسی است.

مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر گفت: ما ناچار هستیم که به دنبال اسپانسر باشیم و چند روز پیش مذاکراتی را با یک شرکت کارگذار انجام دادیم و به توافق رسیدیم و روی مبلغی جمع بندی کردیم. اگر هیئت مدیره تایید کند کارگزار کار خود را آغاز می کند و ما می توانیم حضور خوبی در نقل و انتقالات داشته باشیم.

رحمان سالاری ادامه داد: متاسفانه یک سری از بازیکنان به دلیل مسائل مالی تمرینات را ترک کرده و در بازی ها شرکت نمی کنند که این موضوع را از طریق ارکان قضایی فدراسیون فوتبال پیگیری می کنیم. برای نیم فصل به دنبال جایگزین هستیم. مکتب شاهین تعصب است و اگر کسی روی تیمش متعصب نباشد جایی در تیم شاهین بوشهر نخواهد داشت. 

وی تصریح کرد: از تیم شاهین تنها یک اسم مانده است و دخالت های متعددی در مدیریت می شود. انشاءالله با کمک هم دیگر بتوانیم شرایط شاهین را بهتر کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر وضعیت تیم شاهین شهرداری بوشهر من سوپرمن نیستم هفته پانزدهم لیگ یک لیگ یک تیم شاهین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق

اولین نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور برگزار گردید.

این نشست با حضور دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره، دکتر اسلام کریمی رئیس هیئت مدیره، مدیران و روسای ستادی و با حضور وبیناری همکاران مناطق ۳۲ گانه کشور در محل سالن جلسات شهدای سلامت ستاد مرکز این صندوق برگزار گردید.


در ابتدا دکتر محمود تبریزی ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد گذشته به ارائه گزارش از وضعیت صندوق پرداخته و از زحمات کلیه کارکنان این صندوق در ستاد و مناطق تشکر کردند.
سپس دکتر اسلام کریمی به بیان نکاتی در رابطه با اهمیت نیروی انسانی در سازمان‌ها پرداختند.

در انتها همکاران استان‌ها به صورت وبیناری و برخط با مدیرعامل به پرسش و پاسخ پیرامون برنامه‌های آتی صندوق پرداختند و همچنین از زحمات همکارانی که در برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حضور داشتند تقدیر و تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز