Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – دنیس شاپووالوف در رقابتهای تنیس اوپن استرالیا با شکست دادن الکساندر زورف شگفتی ساز شد. شاپووالوف در یک دیدار برتر در هوای گرم ملبورن توانست نفر سوم تنیس جهان را با نتایج ۳-۶، ۶-۷ و ۳-۶ به برتری رسید تا برای اولین بار به مرحله یک چهارم نهایی اوپن استرالیا برسد و البته نبردی جذاب را با دیگر چپ دست سرشناس این جام، رافائل نادال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره جوان و جنگنده کانادایی مقابل حریف آلمانی خود که بخت سوم قهرمانی مسابقات به حساب می آید، عالی کار کرد و یکی از بزرگترین بردهای دوران ورزش خود را در زمین مارگارت آرنا به دست آورد.

با وجود همه تعریفهایی که در مورد شاپووالوف و توانایی های او می‌شد، کمتر کسی فکر می کرد او در ۲۲ سالگی و در این تورنمنت بتواند مقابل بهترین های جهان چنین نمایشی را از خود ارائه کند.

زورف، دومین بازیکن از جمع پنج تنیس باز برتر فعلی جهان است که مغلوب شاپووالوف شده است، اولین نفر نادال بود که چهار سال پیش در مونترال مقابل این پسر جوان شوکه شد.

حالا او در ۲۲ سالگی، به دنبال آن است که راه نادال را برای رسیدن به بیست و یکمین قهرمانی در رقابتهای گرند اسلم سد کند. شاپووالوف در مورد رویارویی با نادال در مرحله بعد گفت: «مسلما انتظار یک مسابقه طولانی را دارم. قطعا او به سختی از شما کار می کشد و مجبورتان می کند که انرژی زیادی را صرف کنید. دفاع او عالی است. در هر کاری که انجام می‌دهد خیلی خوب است.»

شاپووالوف خودش را برای یک ماراتن مقابل نادال آماده می کند. او تا همین جا هم بیشتر بازیهایش شبیه ماراتن بوده البته به جز همین بازی مقابل زورف که انتظار می‌رفت سخت‌ترین بازی او باشد اما تبدیل شد به آسانترین مسابقه او در این تورنمنت.

او در دور دوم مقابل حریف کره جنوبی، سون وو، در رقابتی که پنج ست طول کشید برنده شد و دو بازی دیگرش هم چهار ست به طول انجامید. همه این خستگی ها را باید اضافه کرد به مثبت شدن تست کرونای او در بدو ورود به استرالیا که او را مجبور کرد مدتی در قرنطینه و بدون تمرین باشد.

خودش در این مورد گفت: «بابت بازیهایی که تا الان داشته‌ام مطمئنا خوشحال هستم، به خصوص بابت روحیه جنگنده ای که از خودم نشان داده‌ام.»

این ستاره جوان اعتراف کرد که انتظار بازی سخت تری را مقابل زورف یکی از ستارگان تنیس جهان داشت. در طرف مقابل، زورف از عملکرد خود بسیار ناراحت بود و بعد از بازی به این موضوع اعتراف کرد: «همه چیز بد پیش رفت. امروز به نظرم یک روز افتضاح برای من بود. »

زورف آلمانی می توانست در صورت قهرمانی در گرند اسلم استرالیا عنوان اول را در رده بندی جهانی به دست بیاورد و جای نواک جوکوویچ را که در این مسابقات غایب است در صدر جدول بهترین‌های جان بگیرد. اما این تنیس باز ۲۴ ساله با دست خالی جام را ترک کرد: «در نهایت فقط می توانم بگویم که باید بهتر از این باشم. با هدف قهرمان شدن به استرالیا آمدم و اینکه شاید بتوانم در رنکینگ اول شوم اما اگر قرار باشد اینطور بازی کنم شایستگی هیچکدام از این عناوین را ندارم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اوپن استرالیا الکساندر زورف رافائل نادال گرند اسلم الکساندر زورف اوپن استرالیا رافائل نادال گرند اسلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس

نیمکت‌نشینی مجدد ستاره جوان برزیلی در بازی با ژیرونا با واکنش همسر او همراه شد.

طرفداری | نیمکت‌نشینی‌های مداوم ویتور روکه در بارسلونا به یک موضوع جنجالی تبدیل شده‌است.

ویتور روکه، ستاره 19 ساله برزیلی این هفته‌ها شرایط خوبی در بارسلونا ندارد. روکه از زمان پیوستن به بارسلونا، اکثراً به عنوان یار تعویضی، آن‌هم در دقایق پایانی بازی وارد زمین شده و حتی در برخی مواقع مثل جدال شب گذشته با ژیرونا، جزو 5 گزینه تعویض ژاوی نبوده‌است. نیکمت‌نشینی‌های متوالی ویتور روکه، انتقادات هواداران و رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا را در پی داشته و این سوال را به وجود آورده که اگر قرار بود روکه را تا پایان فصل روی نیمکت ببینیم، چرا بارسا برای انتقال زودتر از موعد این خرید 40 میلیون یورویی در ژانویه پافشاری کرد.

در راستای این حواشی، دایانا روکه، همسر این ستاره برزیلی بلافاصله پس از شکست 4-2 بارسلونا مقابل ژیرونا توییتی طعنه‌آمیز منتشر کرد. روکه در بازی دیشب حتی یک دقیقه هم بازی نکرد که صدای برخی از هواداران بارسا را در شبکه‌های اجتماعی در آورد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)