Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: درماه گذشته بیش از ۹۰ هزار پرونده که عمدتا پرونده‌های بسیار سنگینی نیز بودند رسیدگی ومختومه شد.

خبرگزاری میزان -  حجت الاسلام والمسلمین اکبری  در مراسم تکریم ومعارفه دادستان چالوس گفت: خدمتگزاری درنظام مقدس جمهوری اسلامی عبادت است و همکاران قضایی و اداری ما با وجود همه مشکلات بااین نگاه وانگیزه رسیدگی به پرونده‌ها را انجام می‌دهند، بطوریکه درماه گذشته بیش از ۹۰ هزارپرونده که عمدتا پرونده‌های بسیار سنگینی نیز بودند رسیدگی ومختومه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری  درخصوص تحول وتعالی دستگاه قضایی گفت :همه تلاش ما دردستگاه قضایی استان کوتاه کردن زمان رسیدگی ورسیدگی توام با دقت وسرعت بوده است بنحوی که درمواردی مردم واقعا متعجب می‌شوند که چقدرزود پرونده رسیدگی شده است البته همه تاکید ما براتقان آراست تا دررسیدگی‌ها دقت فدای سرعت نشود.

وی افزود:طبق آمار، نقض آرا در دادگاه‌های تجدیدنظر استان، ۱۴ درصد است به عبارتی ۸۶ درصد آرا تایید می‌شود واین موضوع نشان ازتوجه به کیفیت آرا و رسیدگی‌ها دارد برنامه ما این است که با دقت وتوجه بیشتر به مدارک ومستندات و صدور آرامتقن نقض آرا نداشته باشیم.

گفتنی است، در این مراسم اززحمات وخدمات خطیب دادستان سابق چالوس تقدیر وحجت الاسلام والمسلمین غلام یزدانی بعنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی شد. خطیب دادستان سابق چالوس به عنوان معاون رئیس کل دادگستری استان ومسئول ارزشیابی قضات دادگستری استان ادامه فعالیت می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری مازندران تجدید نظر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری مازندران تجدید نظر دادگستری استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر

آفتاب‌‌نیوز :

دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد پرونده قضائی برای ضاربان یک آمر به معروف و ناهی از منکر در کاشمر تشکیل و موضوع به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

طبق گزارش دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتور سیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضائی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شهرستان شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • لزوم توجه جدی دادستان‌ها به عملکرد حوزه‌های تحت امر/ اهمیت رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد