Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:45:58 GMT

حمله ضاربان با چاقو به مامور منابع طبیعی گرگان

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۱۶۹۲

حمله ضاربان با چاقو به مامور منابع طبیعی گرگان

عبدالرحیم لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از ماموران منابع طبیعی گرگان هنگام سرکشی از پارک جنگلی قرق مورد حمله سه نفر از ضاربان با چاقو قرار گرفت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان افزود: متاسفانه این مامور منابع طبیعی از سه ناحیه شکم، پا و دست مورد اصابت چاقو قرار گرفته است و در حال حاضر به اتاق عمل انتقال داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفی ادامه داد: دو نفر از ضاربان با همکاران ماموران ما دستگیر شده اند و ماموران پاسگاه قرق نیز به دنبال دستگیری فرد دیگر هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر دادستان گلستان و گرگان دستورات لازم را به نیروهای انتظامی و قضایی برای برخورد جدی با این افراد انجام دهند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان ادامه داد: خوشبختانه با همکاری خوب ماموران این فرد در اسرع وقت به بیمارستان انتقال داده شد.

کد خبر 5407060

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان منابع طبیعی گلستان جنگلبان بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا امداد رسانی اردبیل عکس استانها منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر

مهدی قاسمی از اجرای حکم قطعیت یافته قضایی و تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری با موضوع رفع تصرف از اراضی ملی پلاک فرخشهر خبر داد و گفت: به دنبال اجرای این حکم، تصرفات غیر قانونی شامل ساخت و ساز و کاشت درخت و ایجاد استخر به مساحت ۲۰ هزار مترمربع در اراضی ملی پلاک فرخشهر خلع ید شد.

بیشتر بخوانید

تخریب یک ملک در خیابان عمان شهرکرد

قاسمی افزود: این اقدام با دستور معاون دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد و با حضور یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و پشتیبانی ماموران کلانتری ١۵ فرخشهر صورت گرفت.

به گفته وی؛ مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، تصرف و یا ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی می توانند موارد را از طریق شماره تلفن ١۵٠۴ و  سامانه ١٣٩ به صورت ٢۴ ساعته و شبانه روزی به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت