Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حمیدی در چهل و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران در واکنش به تذکر اعضای شورا درباره تردد از خطوط ویژه گفت: اولین کسانی که نسبت به خط ویژه شکایت می کنند همکاران ما هستند که درها را باز و بسته می کنند. در دنیا نیز چنین چیزی وجود ندارد که پلیس خط ویژه را باز کند و بعد از تردد آن را ببندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه را با هم ببینیم و فقط به خودمان نگاه نکنیم. در خط ویژه دستورالعملی وجود دارد که براساس آن مجوز تعلق می گیرد و عمدتا سازمان‌های مختلف هستند و براساس آن قالب ها بررسی می شود و در مقطعی به آنها مجوز داده می شود و ممکن است به خیلی از درخواست ها تعلق نگیرد. در همین جلسه شورا هم دوستانی درخواست کردند و به آنها مجوز ندادیم، یعنی دستورالعمل به آنها تعلق نگرفت. ما به این سیستم نقد کلی داریم.

سردار حمیدی در واکنش به تذکر اقراریان، عضو شورای شهر تهران ادامه داد: به خیلی ها در خط ویژه مجوز می دهند چرا شما ناراحت می شوید؟   براساس دستورالعمل اگر به کسی تعلق بگیرد مجوز می دهیم و امنیت او را هم تامین می کنیم. این همه ترددی که در سطح شهر صورت می گیرد نمی شود از خط ویژه باشد. اصل خط ویژه اشکال دارد و هرجایی که خط ویژه ایجاد می شود اشکال دارد که بحث کلی است اما نمی شود به همه مجوز خط ویژه داد. اگر تمایل داشتید لیست مجوزهای صادر شده را به شما تقدیم می کنم.

وی درباره فرسودگی خودروها گفت: در استفاده از سامانه ها فعالیت می کنیم و سالهاست که با دوربین های سطح شهر معاینه فنی کنترل می شود و پیامک ارسال می شود. اما بیشترین فرسودگی خودروها مربوط به خود شهرداری است.

سردار حمیدی تاکید کرد:  وزارت کشور و صمت در گذشته با هم توافقی کردند و برای ایجاد اشتغال موتورسیکلت ها را رها کردند و شهرداری و معاونت حمل و نقل که وظیفه کنترل و ساماندهی دارد دستش از همه جا کوتاه است. بحث مسافربرهای شخصی در تهران نیز وجود دارد و اگر حمل و نقل عمومی گسترش پیدا کند ما نیازی به مسافربر شخصی نداریم. در روزهای بارانی از مسافربر شخصی خواهش می‌کنیم مردم را سوار کنند تا در باران نمانند. اگر ضعف ناکارآمدی حمل و نقل عمومی برطرف شود این حاشیه ها از بین می رود. ما زمینه را فراهم کردیم که به اینجا رسیده ایم و باید مسأله حمل و نقل عمومی را حل کرد.

کد خبر 652184 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی پلیس راهور - شهر جامعه شورای شهر تهران پایتخت پليس راهور

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی پلیس راهور شهر جامعه شورای شهر تهران پایتخت پليس راهور حمل و نقل خط ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!

ظاهرا مجوز فعالیت دوباره یحیی گل‌محمدی تا انتهای لیگ بیست‌وسوم صادر نمی‌شود.

طرفداری | ممکن است یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده سکان هدایت تراکتور را در دست بگیرد.

یحیی گل‌محمدی پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • هشدار مدیریت بحران استان تهران درباره بارندگی‌های آخر هفته
  • هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | هشدار برای آبگرفتگی تهران صادر شد
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت