Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت از صدور مجوز حضور تماشاگران در بازی پنجشنبه هفته جاری ایران و عراق خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی بهادری جهرمی از صدور مجوز حضور تماشاگران در بازی پنجشنبه هفته جاری ایران و عراق خبر داد.

وی تصریح کرد: پس از بحث و بررسی درباره حضور تماشاگران و مباحث مرتبط با سلامت آنها و با در نظر گرفتن شرایط بیماری کرونا در کشور با اتخاذ تصمیماتی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجوز حضور تماشاگران در بازی ایران و عراق صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت با بیان اینکه تمام تلاش دولتمردان فراهم کردن زمینه حضور مردم در صحنه‌های ورزشی است، خاطرنشان کرد: دغدغه دولت تأمین سلامت مردم و بر پایه آن رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

بهادری جهرمی ادامه داد: قرار است در این بازی بانوان نیز در استادیوم حضور پیدا کنند.

سخنگوی دولت در پایان تاکید کرد که امید است انشاالله با نتیجه مطلوبی که تیم ملی فوتبال کشورمان خواهد گرفت زمینه یک جشن ملی فراهم شود.

منبع: برنا

کد خبر 550789

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سخنگوی دولت فوتبال ورزشگاه آزادی ایران و عراق تماشاگران فوتبال زنان در ورزشگاه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مجوز حضور تماشاگران در بازی ایران و عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس درباره بازداشت دانشجویان معترض به جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه در دانشگاه‌های این کشور نوشت: گزارش‌های خبری درباره سرکوب و بازداشت گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی توسط پلیس این کشور به دلیل حمایتشان از مردم فلسطین، نقض خشونت‌بار حق رای، آزادی بیان و حقوق بشر است که برای افکار عمومی سراسر جهان نگران‌کننده است.

تجمع دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

کنعانی افزود: ضرورت دارد که دولت آمریکا در عین پایبندی به وظایف حقوق بشری خود، آزادی بیان و تجمعات دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به خواسته‌ها و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگذارد.

بازداشت دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

در ادامه پیام سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مطرح شد: نقش اصلی و حمایت‌گرانه دولت آمریکا در نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین با ایجاد فضای خفقان‌آور و فرونشاندن صدای معترضان پاک نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود