Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین دیدار تیم‌های ملی فوتبال بانوان هندوستان و چین تایپه در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا قرار بود از ساعت ۱۷:۳۰ امروز یکشنبه به وقت تهران برگزار شود،با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) لغو شد. با اعلام (AFC) پس از چند مورد مثبت کووید ۱۹، هند نتوانست حداقل ۱۳ بازیکن مورد نیاز را برای بازی گروه A مقابل چین تایپه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

مطابق ماده ۴.۱، تیم ملی فوتبال زنان هند از گردونه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا کنار گذاشته شد و علاوه بر آن با اعمال ماده ۶، جرایمی هم برای هندی‌ها به واسطه عدم رعایت پروتکل‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

پرونده هندی‌ها حالا با تصمیم AFC به کمیته‌های مربوطه ارجاع داده شده و جرایم دقیق برای آن‌ها به زودی از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص خواهد شد.

آن‌چه در این بین مهم است این‌که با حذف تیم ملی فوتبال زنان هند، بازی نخست این تیم با زنان فوتبال ایران هم باطل شد و جدول گروه اول رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا به سه تیم تقلیل پیدا کرد.

با این وصف حالا زنان فوتبال ایران چهارشنبه باید در مقابل چین تایپه به میدان بروند و پیروزی در این مسابقه می‌تواند صعود تاریخی فوتبال زنان ایران به مرحله حذفی را محقق سازد؛ فعلا زنان فوتبال ایران با انجام ۱ یک مسابقه و دریافت ۷ گل در بین ۳ تیم برتر، در جایگاه سوم هستند و نمی‌توانند به مرحله حذفی بروند و مسابقه چهارشنبه می‌تواند سرنوشت زنان فوتبال ایران را رقم بزند.

کد خبر 652189 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ورزش زنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران ورزش زنان زنان فوتبال ایران فوتبال زنان ملی فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد

زارعی درباره سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا توضیحاتی را ارائه کرده است. 

طرفداری | سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا اعلام شده است.

مصطفی زارعی، مدیر صدور مجوز حرفه‌ای در این خصوص گفت:

سهیمه باشگاه‌های ایرانی برای لیگ نخبگان آسیا در سال جاری قطعا 2+1 است. براساس نامه AFC که برای تمامی فدراسیون‌های عضو ارسال شده است، ملاک سهمیه‌بندی باشگاهی هر کشور برای مسابقات آسیایی در سال 2024، رنکینگ فدراسیون‌ها در سال 2022 است.

با مراجعه به سایت AFC  رنکنیگ کشورهای عربستان با 93 امتیاز، ژاپن با 91  امتیاز، کره جنوبی با  88 امتیاز، قطر با 75 امتیاز، ایران با 72 امتیاز و امارات با 64 امتیاز به ترتیب اول تا ششم هستند که بر این اساس سهمیه‌های هر کشور تعیین شده است.

زارعی در پایان گفت:

متاسفانه با توجه به نتایجی که باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا 2023 به دست آورده‌اند از یک سو و موفقیت‌های باشگاه‌های امارات، به احتمال بسیار زیاد سهمیه‌های ما برای لیگ نخبگان فصل بعد که از  شهریور 1404 آغاز خواهد شد کاهش خواهد یافتِ طوریکه احتمالا یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف خواهیم داشت.
 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • در مقابل هر ۱۰۰ زن فوت شده در ایران چند مرد سال گذشته فوت کردند؟
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!