Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی صبح امروز ۳ بهمن ماه در ادامه  یکشنبه‌های تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها در بازدید از شرکت "تراکتور سازی" و "چیچست گلوکز" و  "متالورژی پودر ماد صنعت" ارومیه، با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها در بحث حمایت از تولید بهره برد، اظهار داشت: شرکت‌های تولیدی موفق در آذربایجان‌غربی اگر درخواستی مبنی بر توسعه دارند، باید بدون اتلاف وقت بررسی و موانع موجود در این رابطه رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر عزم دولت در تحقق شعار امسال برای افزایش تولید و مانع زدایی از مشکلات، گفت: دستگاه‌های اجرایی مربوطه به ویژه‌ شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی از توسعه واحدهای موفق تولیدی فعال در شهرک‌های صنعتی استان حمایت و موانع موجود در واگذاری زمین به این واحدها را رفع کنند.

معتمدیان در رابطه با اختصاص زمین به برخی از شرکت‌های فعال در آذربایجان‌غربی برای اجرای فاز توسعه، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی و به ویژه شهرک‌های صنعتی استان در همین راستا از تمامی ظرفیت‌های قانونی موجود استفاده کنند.

وی با اشاره به برخی مشکلات موجود بین واحدهای تولیدی و بانک‌ها، گفت: این موارد می‌تواند در کارگروه‌های مربوطه مطرح و نسبت به حل آن اقدام کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی مشکلات مربوط به حوزه پرداخت مالیات، معوقات بانکی و بازگشت ارز حاصل از صادرات به کشور را از عمده مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی در آذربایجان‌غربی عنوان کرد و افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فعالان حوزه تولید و اقتصاد استان بتوانند بدون دغدغه برای توسعه اقتصادی آذربایجان‌غربی تلاش کنند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار آذربایجان غربی یکشنبه های تولید حمایت از تولید تولید ملی ارومیه دریاچه ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر فرزین رضازاده رئیس اورژانس آذربایجان غربی ظهر دوشنبه در آئین افتتاح این مرکز افزود: استفاده از دستگاه‌های موتور آمبولانس در کشور و در شهرهای پرترافیک در راستای کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار توسط کارشناسان اورژانس راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در تلاشیم با استفاده از موتورلانس ها در شهرستان‌های پرترافیک استان و در ساعات پیک ترافیک، شاخص زمانی رسیدن بر بالین بیمار را کاهش دهیم.

مدیر حوادث دانشگاه ادامه داد: موتورلانس ها در شرایط بدی آب و هوا اعم از باران و برف به دلیل احتمال حادثه برای کارشناسان موتورلانس فعالیت نداشته و در شیفت‌های صبح و عصر فعال هستند.

این پایگاه، اولین پایگاه موتورلانسی در جنوب استان و شهرستان مهاباد و چهارمین پایگاه موتورلانسی فعال در استان آذربایجان غربی است.

پیش از این ۳ پایگاه موتورلانس در ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی فعال شده است.

شهرستان مهاباد با دارا بودن ۱۰ پایگاه اورژانس شامل ۴ پایگاه شهری، ۵ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه موتورلانس بصورت شبانه روزی خدمات اورژانسی را به مددجویان و مصدومین ارائه می‌دهد.

کد خبر 6092159

دیگر خبرها

  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار