Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هافبک تهاجمی استقلال که قرار بود به باشگاه هوادار بپیوندد به احتمال زیاد تا پایان فصل در جمع آبی‌پوشان باقی خواهد ماند.

بابک مرادی که در تابستان سال جاری و در فصل نقل و انتقالات پیش از شروع لیگ برتر بیست و یکم تا آستانه جدایی از جمع آبی پوشان استقلال پیش رفت در نهایت به درخواست فرهاد مجیدی در این تیم ماند اما در طول نیم فصل اول لیگ برتر فقط در یک بازی برای این تیم به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی که از شرایطش به شدت ناراضی بود در مصاحبه ای مقابل درب باشگاه استقلال اعلام کرد حاضر است تمام طلبش را ببخشد و فقط از استقلال برود تا بتواند به جایی برود که در آن تیم بازی کند.

مرادی که تنها در دیدار مقابل آلومینیوم اراک ۱۲ دقیقه به میدان رفته بود دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بابت فصل گذشته(لیگ بیستم) از باشگاه استقلال طلب داشت که حاضر شده بود این مبلغ را هم به باشگاه ببخشد ولی وقتی مطلع شد باشگاه برای انتقالش به تیم هوادار درخواست مبلغ ۲ میلیارد تومان بابت صدور رضایتنامه داشته، قید جداشدن را زد و به نزدیکانش گفت که با این شرایط احتمالا تا آخر فصل در استقلال می مانم.

ناگفته نماند؛ رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار خواستار به خدمت گیری بابک مرادی بود ولی با توجه به رقم درخواستی باشگاه استقلال برای انتقال قرضی این بازیکن قید جذب او را زد.

بابک مرادی در تاریخ اول آذر به دلیل تمرد از دستور کادر فنی یک ماه از حضور در تمرینات استقلال محروم بود ولی در نهایت با عذرخواهی از مجیدی به تمرینات برگشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال باشگاه هوادار باشگاه استقلال رضا عنایتی بابک مرادی استقلال بابک مرادی باشگاه استقلال باشگاه هوادار رضا عنایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شغل جدید وریا غفوری مشخص شد

کاپیتان سابق استقلال، به زودی کافه خود را افتتاح می‌کند.

این روز‌ها بسیاری از فوتبالیست‌ها کنار شغل اصلی خود، به اداره کافه یا رستوران هم مشغول هستند. وریا غفوری پس از اعلام بازنشستگی، تصمیم گرفته کافه خود را افتتاح کند و ظاهرا فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

وریا غفوری با انتشار یک استوری اینستاگرامی از افتتاح "کافه وریا" خبر داد.

منبع: خبرآنلاین

tags # وریا غفوری ، استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد