Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ظهر امروز سه متخلف عرصه‌های منابع طبیعی در پارک جنگلی قرق پس از تذکر «علی شکیبا» قرق‌بان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان با سلاح سرد به این قرق‌بان حمله کرده و وی را با سلاح سرد مجروح کردند.

این قرق‌بان بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و متخلفان توسط پلیس در همان ساعت اولیه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتشار خبر توسط خبرگزاری فارس، «علی‌محمد زنگانه» استاندار گلستان به صورت تلفنی با این قرق‌بان گفت‌وگو و از وی دلجویی کرده و دستورات لازم را برای پیگیری هرچه سریعتر و مطلوب روند درمان وی صادر کرد.

استاندار گلستان از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود خواست تا با حضور در منزل این قرق‌بان موضوعات لازم را پیگیری کند.

برادر علی شکیبا در پیگیری تلفنی خبرنگار خبرگزاری فارس ضمن تقدیر از تماس و دستورات استاندار گلستان گفت: برادرم پس از خروج از اتاق عمل داروهای لازم را دریافت کرده و در حال استراحت است.

وی گفت: حال عمومی وی خوب است اما متاسفانه به دلیل تعدد و شدت جراحات وارد شده درد شدیدی داشت که مسکن دریافت کرده و در حال استراحت است.

برادر قرق‌بان مجروح شده گرگانی درباره جزئیات حادثه بیان کرد: پس از بارش شدید برف، برادرم و همکارانش در حال بررسی منطقه استحفاظی و انجام ماموریت روزانه بوده که با این افراد متخلف که سابقه تخلف داشتند روبرو شده که پس از اعلام تذکر توسط برادرم آنها به برادرم و همکارانش حمله ور شده و با سلاح سرد و چوب وی را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

وی متذکر شد: پس از این اتفاق بلافاصله همکارانش وی را به بیمارستان منتقل کردند و آنها نیز که از محل متواری شده بودند توسط پلیس دستگیر شدند.

شکیبا گفت: از ساعات اولیه وقوع این حادثه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، رئیس اداره گرگان و سایر مدیران منابع طبیعی در بیمارستان حاضر و پیگیر حال برادرم شدند و پس از تماس و دستورات استاندار گلستان تعدادی از مسوولان استانی و شهرستانی هم آمدند و جویای احوال برادرم شدند.

وی در پایان ضمن تقدیر از پیگیری‌های استاندار گلستان و خبرگزاری فارس و سایر رسانه‌ها در انعکاس اخبار این واقعه و تلاش برای درمان این قرق‌بان جوان گفت: امیدوارم هیچگاه هیچ تخلفی در عرصه‌های منابع طبیعی رخ ندهد و هیچ محیط بان و قرق‌بانی دچار حادثه نشود.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز قرق بان گرگان پارک جنگلی قرق استاندار گلستان علی محمد زنگانه علی شکیبا مجروح گرگان گلستان استاندار گلستان خبرگزاری فارس منابع طبیعی قرق بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی در نشست شورای تحقیقات جهاد کشاورزی اظهار کرد: نتایج پژوهش ها و تحقیقات در حوزه کشاورزی بایستی به سرعت در بخش اجرایی استفاده و به کارگیری شود.

وی افزود: بایستی فاصله بین تحقیقات و اجرا کم شود تا نتایج پژوهشی سریعتر به مزارع کشاورزی انتقال یابد.

وی اظهار داشت: تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد چرا که تحقیقات کشاورزی بدون در نظر گرفتن مسایل مهم استان نمی تواند منجر به توسعه پایدار بخش کشاورزی شود.

عطایی یادآور شد: نتایج طرح های تحقیقاتی بخش کشاورزی برای بهره برداران بیان شود تا کشاورزان استان بتوانند دانش نوین و به روز بهره مند شوند.

گفتنی است؛ در این نشست ریوس برنامه های اصلی و عملیاتی مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان در سال جاری در حوزه های روابط عمومی، پشتیبانی، آموزشی، پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و پژوهشی و فناوری بیان شد.

مشارکت بخش خصوصی و مردم در راستای تحقق شعار سال، فعال سازی ظرفیت پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، ارتقای فعالیتها در حوزه کشاورزی دانش بنیا، ارتقای کیفی واحدهای فناور، توسعه دستاوردهای فناورانه در زیست بوم کشاورزی، ارتقای دانش فنی و فناورلنه بهره برداران، استفاده از ظرفیت کشاورزان خبره در انتقال دانش به سایرین، کشاورزی هوشمند، ارتقای دانش فنی در حوزه سازگاری با کم آبی و افزایش ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی و.. مهمترین اهداف این برنامه های عملیاتی است.

کد خبر 6093437

دیگر خبرها

  • روز خلیج فارس با شهنواز 
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو