Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله نوری همدانی در دیدار  با حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری، استاندار مازندران محمود حسینی پور و مسئولین برگزاری کنگره غدیر، کنگره نهج البلاغه و کنگره آیت الله کوهستانی گفت:منطقه طبرستان به عنوان مهد تشیع در ایران از تاریخ غنی برخودار است و این منطقه عالمان برجسته و بزرگی را به جهان اسلام معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی،مرجع عالیقدر جهان تشیع با تبریک میلاد پرخیر و برکت حضرت فاطمه (علیها السلام) به سابقه طولانی تشیع و تشکیل اولین حکومت شیعی در طبرستان اشاره کرد و افزود: این منطقه به عنوان مهد تشیع در ایران از تاریخ غنی برخودار است و این منطقه عالمان برجسته و بزرگی را به جهان اسلام معرفی کرد.
وی در ادامه به معرفی شخصیت آیت الله کوهستانی پرداخت و خاطر نشان کرد: آیت الله کوهستانی از علمای بسیار متواضع و خدمتگزاری بود که همواره ارتباط خود را با مردم حفظ می کرد و همواره به مشکلات مردم رسیدگی می کرد. 
مرجع تقلید شیعیان در ادامه یکی از مهم ترین اقدامات مسئولین را رسیدگی به مشکل سختی معیشت مردم و گرانی و بیکاری دانست و با خطاب به مسئولین استان افزود: شما باید اولین کسانی باشید که برای رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام می دهند.
حضرت آیت العظمی نوری همدانی در ادامه به مناسبت برگزاری کنگره غدیر در مازندران  اظهار داشت: علامه امینی با تلاش بسیار توانست کتاب گران سنگ الغدیر را بنویسد و یکی از مهمترین مسئولیت های شما رساندن غدیر و پیام جهانی آن به تمام مردم دنیا می باشد.
وی همچنین با اشاره به کتاب نهج البلاغه  گفت: این کتاب شریف سرشار از معارف بلند و مطالب دقیقی است و آن حضرت در زمینه های فراوانی سخن فرموده اند که باید یکی از رویکرد های شما اتحاد بین مسلمانان بر محوریت واقعه غدیر باشد.
این مرجع تقلید  زمینه سازی بسترهای مناسب برای تدریس نهج البلاغه به عنوان یکی از دورس اصلی حوزه ضروری دانست و افزود: باید شرایطی بوجود آورد تا کتاب شریف نهج البلاغه به عنوان یکی از دروس اصلی حوزه فراهم گردد تا شاهد گسترش فرهنگ علوی در میان محققان و اندیشمدان باشیم. 

وی یکی از موضوعات مهم مطرح شده در نهج البلاغه را فتنه شناسی و جریان شناسی فتنه عنوان کرد و افزود: یکی از فتنه های دوران معاصر تشکیل دولت غاصب کودک کش اسرائیل است که در زمان کنونی سعی در صاحب حق جلوه دادن خود دارد، از این رو باید مسلمانان همواره بیدار و آگاه باشند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آیت الله نوری همدانی دیدار نهج البلاغه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بقیع صدای گریه می‌آید

بیست و پنجم شوال است و باز از بقیع صدای گریه می‌آید همان جایی که مدفن مردیست که به راستی دریای با عظمت علم و معرفت است.

همان جایی که ائمه هدای جهان اسلام غریب و بدون زائر آرام گرفته اند، همان جایی که مدفن صادق آل محمد مردی از فرزندان حضرت محمد (ص) پیامبر اسلام و احیاگر فقه نبوی است.

 ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) در زمان حیاتشان با استفاده از شرایط زمانه هزاران شاگرد تربیت و با پایه گذاری مکتب جعفری نقشی تاثیرگذار و بی بدیل در احیا و حفظ شریعت اسلام اجرا کردند.

 امام جعفر صادق (ع) دانشمند بودند، طلایه‌داری که باتربیت هزارن شاگرد در زمینه علم و فقه نبوی احیا کننده دین مبین اسلام بودند و امروز کوچه‌های مدینه داغدار این مرد بزرگ از تبارآل الله است، دانشمندی که به جرم احیای نهضت نبوی به دست حکمرانانی که به بهانه اسلام تکیه بر منبر حضرت محمد (ص) زدند به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم
  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • مذاهب اسلامی برای کسب فیض به محضر امام صادق(ع) شرفیاب می شدند/ امام صادق(ع) مورد تأیید تمام مذاهب اسلامی هستند
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • امام صادق(ع) نهضت علمی بزرگی را در جهان اسلام پی‌ریخت
  • از بقیع صدای گریه می‌آید
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • در هیچ مکتبی به اندازه اسلام به حقوق زنان توجه نشده است
  • در هیچ مکتبی به اندازه اسلام به حقوق زنان توجه نشده است.
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود