Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه سوم بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف پژو و کشف تریاک در بختگان

فرمانده انتظامی شهرستان بختگان از توقیف سواری ۲۰۶ و کشف ۱۶ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد رحمانی گفت: در راستای طرح برخورد با سوداگران مرگ، شب گذشته ماموران انتظامی بختگان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو ۲۰۶ مشکوک و آن را با اقدامات فنی و تخصصی توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۱۶ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بختگان با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: برخورد با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

هشدار پلیس اقلید در خصوص مراقبت از پیج‌های اینستاگرامی

فرمانده انتظامی اقلید در خصوص مراقبت از پیج‌های اینستاگرامی به دلیل جلوگیری از هک شدن به کاربران فضای مجازی هشدار داد.

سرهنگ مراد صارمی گفت: کاربران فضای مجازی برای جلوگیری از هک شدن صفحات شخصی خود بایستی برای آن‌ها رمز‌هایی مرکب از اعداد، حروف و علائم انتخاب کنند و هرگز از اعداد مشخص مانند شماره تلفن همراه و یا کدملی به عنوان رمز استفاده نکنند.

او گفت: کاربران نیاز است برای صفحات اینستاگرامی خود رمز دوم را فعال کرده و برای اینکار هم موارد امنیتی را حتما رعایت کنند.

این مقام انتظامی گفت: کلاهبرداران پس از هک کردن صفحات اینستاگرامی به فالوور‌های پیج مذکور پیام‌هایی ارسال و درخواست پول می‌نمایند؛ در حالی که مالک پیج و فالوور‌ها از واقعیت هیچ خبری ندارند و به پیام ارسالی اعتماد و پول را به شماره حساب اعلامی واریز می‌کنند.

فرمانده انتظامی اقلید با بیان اینکه شهروندان سعی کنند اینستاگرام را به ایمیل و شماره همراه خود متصل کنند، توصیه کرد: اولاً امنیت پیج‌های خود را با رعایت موارد فوق بالا ببرید و ثانیا به پیام‌هایی که از طریق دوستانتان مبنی بر درخواست پول دریافت می‌کنید هرگز اعتماد نکنید و پس از تماس تلفنی و اطمینان خاطر از صحت موضوع پول را به حساب وی واریز کنید.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد هنگام ایست و بازرسی مقطعی در محور‌های مواصلاتی به ۴ دستگاه خودرو سبک مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو‌ها مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل ۵ هزار و ۵۰۹ عدد انواع نوشیدنی خارجی، ۳ هزار و ۲۰۰ عدد ژیلت، ۲ هزار و ۷۰۰ عدد کاور گوشی، ۵۹۷ عدد انواع لوازم خرازی، ۴۲۰ جفت کفش، ۳۹ ثوب پوشاک، ۲۰ کیلو چای، ۷ طاقه پارچه و ۲ دستگاه یخچال و فریزر خارجی و فاقد مدارک گمرکی را کشف کنند.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه در این رابطه ۴ نفر دستگیر شدند، افزود: ارزش این محموله‌های قاچاق برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالا‌های ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سودجو، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۳۲ فقره سرقت در آباده 

فرمانده انتظامی آباده در تشریح عملکرد پلیس دردی‌ماه، از کشف ۳۲ فقره سرقت و کشف ۸۵ کیلو و ۶۱ گرم انواع مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی گفت: پلیس شهرستان آباده با بسیج کلیه امکانات و جلب مشارکت مردمی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، مبارزه با سارقان و سوداگران مرگ را به صورت مستمر در دستور کار خود قرار داده است.

او گفت: ماموران پلیس در دی‌ماه سال جاری، ۳۴ سارق دستگیر و ۳۲ فقره سرقت اعم از اماکن خصوصی، منزل، احشام، موتورسیکلت، مغازه، خودرو و قطعات آن را کشف کردند.

فرمانده انتظامی آباده به دستگیری ۲ متهم و کشف ۶ فقره پرونده اعم از کلاهبرداری رایانه‌ای و دسترسی غیرمجاز نیز اشاره کرد و گفت: جمع آوری و دستگیری ۳۱ معتاد و خرده فروش و کشف ۸۵ کیلو و ۶۱ گرم انواع مواد مخدر و یک هزار و ۱۸۸ عدد قرص متادون و ۱۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه، ۵۴۰ کیسه کودشیمیایی قاچاق و دستگیری ۳ نفر در این رابطه از دیگر نتایج این طرح‌ها بود.

سرهنگ مسعودی با بیان اینکه در ادامه این طرح‌ها ۶۵ دستگاه وسایط نقلیه متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد، با قدردانی از همکاری و مشارکت خوب مردم با پلیس، گفت: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هرگونه گزارش از سوی شهروندان است.

در اطراف یکی از روستا‌های داراب تریاک کشف شد

فرمانده انتظامی داراب گفت: ماموران این فرماندهی موفق شدند در بازرسی از یک سواری پراید ۴۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف کنند.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی داراب با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با سواری پراید در حال انتقال تریاک از یکی از روستا‌ها به سمت داراب است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران انتظامی سریعا با هماهنگی مقام قضائی به اطراف آن روستا اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موقت خودرو پراید را مشاهده و دستور ایست صادر که راننده و سرنشین بدون توجه اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده و سرنشین خودرو را رها و متواری شدند، گفت: در بازرسی از این سواری ۴۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد.

یسرهنگ نوشاد گفت: با اقدامات اطلاعاتی هر دو متهم متواری شناسایی و تلاش برای دستگیری آنان با جدیت ادامه دارد.

توقیف خودرو حامل کالای قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از توقیف وانت پراید و کشف انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت گفت: ماموران انتظامی ممسنی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک وانت پراید حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۴۰ دستگاه جارو برقی، اتو، خردکن، قهوه‌ساز، مخلوط کن، همزن برقی و آبمیوه گیری خارجی قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ماینر‌های قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۹ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق و سایر متعلقات به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در منزلی در یکی از محله‌های شیراز، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری "۱۱ زند" قرار گرفت.

او گفت: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی ابتدا از صحت خبر مطمئن و پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان ۹ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق و سایر متعلقات مربوطه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ماینر‎های کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در قیروکارزین

فرمانده انتظامی قیروکارزین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قربانعلی روستا گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و سارقان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی یک هفته اخیر در این شهرستان به اجرا درآمد.

او گفت: در اجرای این طرح ۱۹ خرده فروش و ۱۱ نفر سارق با ۱۷ فقره انواع سرقت دستگیر و ۴ کیلو و ۴۲۹ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین از معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف ۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در کوه چنار

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار از کشف ۱۷ دستگاه ماینر خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ لطف‌الله محمدی گفت: ماموران انتظامی کوه‌چنار با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی به صورت غیرقانونی اقدام به استخراج ارز دیجیتال در یکی از محله‌های این شهرستان می‌کند که بلافاصله بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق به همراه متعلقات مربوطه کشف کردند.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف کالای میلیاردی قاچاق در کوار

فرمانده انتظامی کوار از توقیف یک دستگاه وانت پراید و کشف ۱۸۰ طاقه پارچه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی گفت: ماموران پلیس آگاهی کوار در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک خودرو وانت پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۱۸۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی کوار با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۲۷ دستگاه ماینر قاچاق در بازرسی از منازل مسکونی

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از کشف ۲۷ دستگاه ماینر خارجی قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ مهراب زارع‌پور گفت: ماموران انتظامی لامرد با اقدامات فنی و تخصصی از وجود تعدادی ماینر قاچاق در ۴ منزل مسکونی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منازل ۲۷ دستگاه ماینر خارجی قاچاق و متعلقات مربوطه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با بیان اینکه کارشناسان ارزش ماینر‌های کشف شده را ۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در زرین دشت

فرمانده انتظامی زرین‌دشت گفت: با تلاش ماموران این فرماندهی یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد گفت: پس از اطلاع ماموران از نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک منزل شخصی، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی زرین‌دشت با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مذکور را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

توقیف پژو حامل ۲۲ راس گوسفند

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف سواری پژو ۴۰۵ و کشف ۲۲ راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی گفت: ماموران انتظامی لارستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک خودرو پژو ۴۰۵ حامل احشام مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۲ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه ارزش احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دستور کار خود قرار دادند میلیون ریال برآورد شده فرمانده انتظامی شهرستان موفق شدند در بازرسی بازرسی از این خودرو اقدامات فنی و تخصصی برای سیر مراحل قانونی یک دستگاه موتورسیکلت محور های مواصلاتی تحویل مراجع قضائی شد برابر نظر کارشناسان میلیون ریال خبر ارز دیجیتال قاچاق ماموران انتظامی شهرستان خبر رابطه یک کارشناسان ارزش یک نفر دستگیر قضائی معرفی شد امنیت اجتماعی مقام قضائی قاچاق به ارزش سوداگران مرگ دستگاه ماینر یک میلیارد کشف کردند کالای قاچاق خارجی قاچاق بررسی موضوع ماینر قاچاق وانت پراید مشکوک و آن مواد مخدر تریاک کشف اجرای طرح خودرو ها کشف کنند او گفت کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس

معاونت اجتماعی استان فارس از غرق شدگی ۵ نفر از شهروندان در شهرستان‌های استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، کرامت‌الله برومندی؛ فرمانده انتظامی فراشبند گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدگی 2 پسر در رودخانه‌ای حوالی روستای کورش‌آباد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد 2 پسر 18 و 25 ساله در حال عبور از رودخانه بوده‌اند که به علت جریان شدید آب، غرق شده‌اند.

فرمانده انتظامی فراشبند به شهروندان توصیه کرد: رودخانه‌ها و کانال‌های آب، استخر‌های کشاورزی و سد‌ها حریم امنی برای شنا، تفریح و گذر نیست و نوجوانان باید به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان‌های ایمن استفاده کنند.

 غرق شدن 3 نفر در کانال آب‌رسانی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت هم بیان کرد: عصر روز شنبه 15 اردیبهشت در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن 3 نفر در کانال آب‌رسانی، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

فرشید زینلی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که 3 پسر که یکی 8 و دو نفر 11 ساله بوده‌اند، در کنار کانال مشغول بازی بوده‌اند که به دلیل بی احتیاطی به درون آب سقوط و منجر به فوت آنان می‌شود.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه اجساد متوفیان توسط عوامل امدادی از آب خارج شد، با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، از خانواده‌ها خواست به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی همواره مراقب فرزندان خود باشند.

انتهای پیام/424

 

دیگر خبرها

  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی